سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش جهادی فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

رزمایش جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات سیرجان با عنوان رزمایش فاطمی ۲ با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم سیرجان برگزار شد.

سرهنگ سید رسول رحمانی گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات سیرجان با عنوان رزمایش فاطمی ۲ با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم سیرجان برگزار شد.

او افزود: در رزمایش جهادی فاطمی ۲ ادارات و مجموعه‌های خدمت‌رسان سیرجان از جمله دانشکده علوم پزشکی، ادارات آب و فاضلاب، برق و گاز  به منظور خدمت‌رسانی به ساکنان بخش‌های مختلف شهرستان سیرجان اعزام شدند.

فرمانده حوزه ادارات و کارمندان شهید تندگویان شهرستان سیرجان  بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی سیرجان، متشکل از ۵ خودرو  و با تیمی متشکل از ۲۰ نفر از پزشکان از جمله پزشک فوق تخصص نوزادان، متخصص زنان و زایمان، متخصص داخلی، متخصص جراحی، پزشک عمومی، ماما، روانشناس و تیم فوریت‌های پزشکی و پرستاری (اورژانس ۱۱۵) در منطقه دوچاهی از توابع پاریز مستقر شده و به ویزیت و توزیع رایگان دارو برای حدود ۲۰۰ نفر از ساکنان منطقه  کرد. 

او با بیان اینکه پایگاه بسیج گل‌گهر نیز با تامین دارو در این امر خداپسندانه به همراه تیم دانشکده علوم پزشکی سیرجان مشارکت داشت، بیان داشت: در این رزمایش، گروه جهادی اداره آب و فاضلاب شهرستان با اعزام ۴ خودروی امدادی و ۲ خودروی سنگین و با اعزام ۱۲ نفر نسبت به آبرسانی به روستای روچون به طول ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، آبرسانی به منطقه چاه نظری (۱و۲و۳)، چاه میش، چاه بادام به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، آبرسانی شهر پاریز شامل احداث خط انتقال بین مخازن پاریز به طول ۳ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اقدام کرد. 

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: همچنین گروه جهادی اداره برق شهرستان، با اعزام ۴ خودروی تخصصی و اعزام ۸ نفر نیروی متخصص نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط به طول ۱ هزار و ۲۰۰ متر در خیابان ابوریحان، تعمیرات ۱ هزار و ۲۰۰ متر شبکه معابر با تعمیر ۳۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات و کابل کشی به ۲ روستای تابعه بخش زیدآباد در این مانور جهادی شرکت کردند.

او بیان داشت: گروه جهادی اداره گاز شهرستان نیز با اعزام ۳ خودروی تاکتیکی و ۶ نیروی فنی به روستای سلیمانیه نسبت به پیگیری درخواست‌های مردمی از جمله شروع عملیات حفاری  برای نصب علمک‌های مورد درخواست و پاسخگویی در زمینه امور مشترکین، قبوض گاز و سایر خدمات مرتبط با حوزه کاری اقدامات لازم را انجام دادند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.