سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستانی ها منتظر موج جدید بارش ها باشند

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی‌ها موج جدید بارشی از اوایل روز جمعه، استان را در برمی گیرد و تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

علی پناهی اظهار داشت: این سامانه بارشی از صبح روز جمعه وارد منطقه شده و پیش‌بینی می‌شود بیشتر شهرستان‌های مریوان، بانه، سرشیو، سقز، سروآباد، کامیاران و سنندج را در برگیرد، ضمن اینکه این سامانه تا اواخر روز شنبه فعال است، اما روز یکشنبه بارش‌ها در حد احتمال خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه این سامانه در برخی نقاط استان فعال و در برخی نقاط ضعیف است، افزود: براین اساس در بخش شرقی استان همانند قروه و بیجار بین چهار تا پنج میلی‌متر، اما در بخش غربی ۴۰ تا ۵۰ میلی‌متر و بیشتر نیز پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه احتمال اینکه این سامانه بارشی در ارتفاعات و گردنه‌ها به صورت برف باشد، زیاد است، گفت: همچنین آبگرفتگی معابر در نیمه غربی استان و سیلابی شدن رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب پیش‌بینی می‌شود.

پناهی همچنین به دمای هوای استان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در روز‌های جمعه و شنبه در طول روز روند کاهشی داشته باشد و صبح روز دوشنبه نیز احتمال یخبندان وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.