سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت کانون خدمت رضوی خانواده استان کرمان انجام شد؛

برش و دوخت رایگان چادر در چهارشنبه‌های امام رضایی

برش رایگان چادر با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب در جامعه اسلامی هر هفته در چهارشنبه‌های امام رضایی در مساجد کرمان انجام خواهد شد.

حلیمه زمانی گفت: همزمان با چهارشنبه‌های رضوی و روز زیارتی حضرت رضا علیه السلام ویژه برنامه‌ای در مسجد جوادالائمه شهرک سیدی کرمان در قالب کارگاه آموزشی با موضوع "زندگی به سبک رضوی" و همچنین ارائه خدمات کانون‌های تخصصی در قالب نمایشگاه رواق خدمت برگزار شد.

مسئول کانون خدمت رضوی خانواده استان کرمان افزود: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ترغیب نسل جوان به پوشش اسلامی و فاطمی در یک طرح ابتکاری چادر مشکی بانوان و دختران حاضر در مراسم به صورت رایگان برش و دوخته شد.

به گفته او، یکی از کار‌های فرهنگی، تبلیغی کانون خدمت رضوی خانواده «برگزاری کارگاه‌های آموزش زندگی به سبک رضوی» میباشد که با هدف ترویج فرهنگ رضوی در خانواده اجرا میشود.

او مشاوره و حمایت از زوج‌های جوان یکی از برنامه‌های اصلی این کانون ذکر کرد و گفت: در این طرح زوج‌های جوان که حداکثر یک سال از ازدواجشان گذشته باشد در طرح شرکت کرده و به مدت ۳ سال از برنامه‌های این طرح استفاده می‌کنند.

مسئول کانون خدمت رضوی خانواده استان کرمان، اهدای جهیزیه را از دیگر اقدامات این کانون برشمرد و بیان داشت: تاکنون با مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و کمک خیرخواهانه خیرین محترم و تلاش خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده جهیزیه‌ها در قالب کالا‌های اساسی تهیه و تحویل خانواده‌ها شده است.

برش رایگان چادر با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب در جامعه اسلامی هر هفته در چهارشنبه‌های امام رضایی در مساجد کرمان انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.