سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی مطرح کرد؛

دیدار دادستان تهران با برخی از خانواده‌های بازداشت شدگان حوادث اخیر

علی صالحی دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان ستادی و قضایی خود، در دیدار چهره به چهره با متقاضیان، از نزدیک دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

علی صالحی دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان ستادی و قضایی خود، در دیدار چهره به چهره با متقاضیان، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات مردم و برخی از خانواده‌های بازداشت شدگان در حوادث اخیر قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

در این ملاقات مردمی صالحی با برخی از خانواده‌های بازداشت شدگان حوادث اخیر که درخواست عفو، تخفیف مجازات و دقت در روندرسیدگی را داشتند ملاقات و ضمن استماع مسائل و تقاضا‌های این افراد دستورات لازم را در چارچوب قوانین صادر نمود.
برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران، در راستای سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، صبح روز چهار شنبه هر هفته با حضور دادستان و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسرا‌ها و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت با دادستان تهران ملاقات کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.