سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوشتری سکاندار ورزش سوارکاری استان همدان شد

در مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان همدان، «محمدرضا شوشتری» با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات معرفی شد.

مجمع انتخابات هیات سوارکاری همدان با حضور محمود حیدری سرپرست فدراسیون و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

ایوب سنگ سفیدی، محمد رضا شوشتری ۲ کاندیدای احراز پست ریاست هیات سوارکاری استان همدان بودند که در نهایت محمدرضا شوشتری با ۱۴ رای از ۱۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید برگزیده شد.

در این مجمع ایوب سنگ سفیدی نیز تنها یک رای کسب کرد و سه برگه رای نیز ممتنع اعلام شد.

مدیرکل ورزش وجوانان همدان در این مجمع گفت: سوارکاری از رشته‌های موفق همدان در سال‌های گذشته بوده و یکی از دستاورد‌های مهم این ورزش افزایش باشگاه‌ها از ۲ به ۱۲ مجموعه است.

علی حقیقی گفت: توسعه بخش باشگاهی در ورزش سوارکاری باعث شده تا مسابقات هفتگی را در سطح استان شاهد باشیم ضمن اینکه در میادین ملی در رده‌های سنی مختلف جایگاه خوبی را شاهد هستیم.

او گفت: ورزش همدان در مسیر افتخارآفرین در حرکت است و حضور موفق در میادین بین المللی به ویژه مدال‌های آسیایی و جهانی را هدفگذاری کرده‌ایم.

در این مجمع اعظم رجبی به عنوان نائب رئیس بانوان، علی کریمی به عنوان خزانه دار، سید محمد هزاوه کارشناس خبره، سید مهدی اردستانی زاده و فاطمه یزدی به عنوان عضو هیات رئیسه و محمود حاتمی به عنوان بازرس هیات رئیسه انتخاب شدند.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ سوارکار به صورت حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.