سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناریوی جدید ضدانقلاب برای ماجرای فوت حسین زرینجویی

خانواده مرحوم حسین زرینجویی در بیانیه‌ای با اشاره به سوءاستفاده از فوت جوان ناکامشان اعلام کرد: فرزند هنرمندمان همواره صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده بود.

بعد از فوت حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی، خانواده‌اش در بیانیه‌ای اعلام کرد: اینک دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند جوانی مهربان، هنرمند خَیّر و مردمی و عاشق اهل بیت(ع) مرحوم مغفور شادروان حسین زرینجویی را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند.

ضمن مراتب تقدیر از همه عزیزانی که ابراز همدردی کرده‌اند با نظر به تلاش معاندین و عوامل ضدانقلاب برای سوءاستفاده از فوت جوان ناکاممان در راستای اهداف شوم خود رسما اعلام می‌کنیم که فرزند هنرمندمان همواره صف خود را از اغتشاشگران و بدخواهان ایران اسلامی جدا کرده ‌و شدیدا از برخی کاربران فضای مجازی که با توهین‌ها و تهدیدات خود موجب تالمات شدید روحی فرزند عزیزمان به جهت عدم همراهی او با اغتشاشگران شده بود گله‌مندیم و همه آنها را در فقدان فرزند دلبندمان شریک می‌دانیم.

لذا رسما هرگونه مواضع ضدانقلاب، اخبار کذب و اعلام نظر معاندین جمهوری اسلامی را همان گونه که فرزندمان می‌اندیشید را تکذیب کرده و از همه حامیان، دوستداران و هم تباران شریف لر زبان خواهانیم تا ما را یاری کنند تا در آرامش خاطر به سوگواری فرزند سفر کرده مان بپردازیم.

 

یک بار دیگر دست همه شما را می‌فشاریم و می‌بوسیم وسلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 این طنزپرداز در اغتشاشات اخیر حاضر به همکاری با سلبریتی‌ها و عناضر ضدایرانی وابسته به گروهک تروریستی منافقین نشد ‌و با اینکه بارها از سوی آنها مورد فحاشی، تهمت و تهدید قرار گرفت و فشار زیادی به این هنرمند لرستانی وارد کردند اما وفادار به مردم و وطنش ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آنها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند که با تلاش زیاد دوباره این صفحه برگردانده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
روحش شاد ای دادبی داد
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
کلا عده معدودی در فضای مجازی هستند، کافیه یه نفر حرفی بر ضد خواسته آنها بزنه آماج فحاشی آنها قرار می گیره.
اینها در رابطه با لیونل مسی هم اینکار رو کردند و صفحه اش رو پر فحش کردند.
نباید تحت تأثیر آنها قرار گرفت
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
روحش شادخدالعنت کنه کسی که فضای مجازی را تأسیس کرد
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
چرا زنهای اغتشاشگر را با چادر جلوی دوربین می نشانند؟
خرابکاران اغتشاشگر اعتقادی به چادر که میراث مادرمان حضرت فاطمه(س) ندارند.
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
عملا بنده خدا رو دق دادن لعنت به فضای مجازی هر وقت باعث آزارتون شد چند ماه حذفش کنید منم همینکار رو میکنم
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
روحش شاد خیلی آدم خوبی بود