سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای طرح پازک در پنج محله استان قزوین

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پازک (پیشگیری از اعتیاد در زنان، کودکان و نوجوانان) در پنج محله از شهر‌های مختلف استان خبر داد.

زهرا غلامرضایی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: این طرح در مناطق پر خطر استان و به منظور پیشگیری از مصرف موادمخدر در بین زنان و کودکانی که در خانواده دارای یک فرد معتاد هستند اجرایی می‌شود.

غلامرضایی افزود: طرح یاد شده در پنج محله از شهر‌های مختلف استان شامل عصمت آباد بوئین زهرا، مهدیه آبیک، سید جمال الدین تاکستان و نواب قزوین کلید خورده است که امیدواریم به اثرات مثبتی در سطح جامعه منجر شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی با بیان اینکه گروه مخاطب این طرح زنان و کودکان هستند، اضافه کرد: این افراد در صورت وجود فرد دارای اعتیاد در خانواده خود در معرض این خطر و بلای خانمان سوز هستند و تلاش داریم تا با اجرای طرح یاد شده آنان را از این آسیب مصون نگه داریم.

به گفته غلامرضایی؛ در این طرح، دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای زنان و کودکان خصوصاً برای زنان دارای همسر معتاد به مدت ۶ هفته (هر جلسه یک ساعت) با حضور مربیان آموزش دیده برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.