سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن درصدد ایجاد جنگ شناختی در کشور است

سردار زارع کمالی گفت: تنها راه ایستادگی در برابر فتنه و فتنه گران پشتیبانی و اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و فریضه جهاد تبیین است.

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان در جمع بسیجیان مهریز گفت: هدف از انقلاب اسلامی و ماموریت بسیج این بود که عاشقانه و خالصانه و با بصیرت انقلابی توانستند تهدیدات زیادی را تبدیل به فرصت کنند.

او افزود: دشمن در جنگ شناختی، روح و فکر جوانان ما را هدف قرار داده و برای ضربه نخوردن از دشمن در این جنگ باید به دستور رهبر انقلاب که همان جهاد تبیین است عمل کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: امروز به آنچه برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده بودیم، رسیده‌ایم و توانسته‌ایم اقتدار ایران اسلامی را در جهان به اثبات برسانیم.

زارع کمالی یاد آور شد: در جامعه ما امروزه دشمن درصدد است جنگ شناختی در کشور برپا کند و ملت ایران همه فتنه‌ها و جنگ شناختی را از اول انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته و امروز چهره واقعی دشمن آشکار شده است.

او تصریح کرد: امروز دشمن خانه به خانه نه، بلکه فرد به فرد یارگیری می‌کند و برای فرد به فرد هدف داشته و برنامه ریزی می‌کند و برای قشر‌های مختلف (پاسداران، بسیجیان و روحانیون و دانشجویان و دانش آموزان و...) ایده و برنامه‌های مختلف دارد و ما باید در جنگ شناختی مراقب توطئه‌های دشمنان این نظام باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.