سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن در روستا‌های ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن آموزشیار قرآنی ویژه روستا‌های این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی گفت: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با هدف شناسایی نیرو‌های مستعد روستا‌ها و تربیت آنان به منظور تدریس دوره‌های قرآنی در آن مناطق و خودکفایی آموزشی آن‌ها اقدام به برگزاری دوره آموزشی تربیت معلم قرآن کریم تحت عنوان آموزشیار دارد.

او گفت: علاقمندان به معلمی و تدریس قرآن با شرکت در آزمون ورودی در صورت قبولی در دوره شرکت می‌کنند و پس از طی دوره و قبولی در آزمون‌های پایانی ضمن اخذ گواهینامه آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، به عنوان مربی دوره‌های عمومی قرائت قرآن کریم در مناطق محروم به تدریس دروس فوق خواهند پرداخت.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: این دوره به صورت فشرده در قالب ۴۲ جلسه آموزشی در شهر ملایر و در محل این اداره به صورت مشارکتی برگزار خواهد شد و قسمت بیشتری از هزینه دوره به صورت ستادی از سوی این اداره تامین و شرکت کنندگان در دوره فقط یک پنجم هزینه دوره را به مبلغ ۷۰ تومان پرداخت می‌کنند.

یارمحمدی گفت: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام حداکثر تا ۸ آذرماه می‌توانند با شماره ۳۳۳۵۰۰۰۶ تماس یا به این اداره مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.