سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشتوانه مردمی؛ نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی مردم و ولایت فقیه است، گفت: ما انقلاب را با جنگ روایت ها بردیم و در واقع با نوار و اعلامیه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رضایی در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان فردوس گفت: امروز مرجعیت رسانه‌ای جوانان و نوجوانان ما از صدا وسیما به رسانه‌های غربی، تغییر کرده، چون ما درگیر جنگ روایت‌ها بوده و هستیم.

او افزود: در جنگ روایت‌ها کسی که اولین روایت را بیان کند، تاثیرگذار است، بنابراین روایت اول، محتوای مردمی و شبکه منسجم و فعال از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار است.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز نوع فعالیت ما اداری و سازمانی است، گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر باید فعالیت و واکنش ما با محتوای مردمی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: امروز ما در فضای مجازی یک وظیفه بیشتر نداریم و آن روشن کردن مسیر و راه برای جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ فاطمی نسب افزود: سیاست دشمن همیشه این بوده که حق و باطل را با هم ترکیب و تشخیص را سخت کند و وظیفه ما این است که فضا را روشن و اول خودمان را مسلح کنیم.

او با اشاره به زندگی ساده رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقایسه رهبر انقلاب با شاهان و حاکمان فاسد و زورگوی قبل انقلاب، بزرگ‌ترین ظلم است.

فرماندار شهرستان فردوس نیز با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر رهبر انقلاب نبودم مسئول قرارگاه فضای مجازی میشدم، گفت: این سخن نشان از اهمیت و نقش فضای مجازی دارد.

 روشن افزود: در فضای مجازی باید با جنگ روایت‌ها آشنا باشیم و در این جنگ تهاجمی عمل کنیم و گرنه باخته ایم.

او همچنین با اشاره به اینکه در فضای مجازی یک لایک یا هشتک می‌تواند در انتشار موضوع یا خبر تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: جزیره‌ای کار کردن در فضای مجازی شکست است و باید بدانیم چه کاری را تایید یا کمک می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.