سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ آرژانتین ۱ - ۲ عربستان/باخت آرژانتین پس از ۳۶ مسابقه

اولین بازی روز سوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بازی تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار شد.

آلبی سلسته در بهترین فرم خود قرار دارد و ۳۶ بازی قبلی خود را بدون شکست پشت سر گذاشته است. این آخرین جام جهانی لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال جهان است و او امید زیادی دارد تا بتواند به کمک نسل پرستاره آرژانتین تنها جای خالی ویترین خود را تکمیل کند.

اما عربستان با رنار متفاوت شده است. آن‌ها دیگر تیمی ضعیف محسوب نمی‌شوند و در دور مقدماتی جام جهانی نتایج خیلی خوبی کسب کردند. الشهری، الدوساری و سلمان فرج ستارگان تیم ملی عربستان هستند.

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان در همین صفحه از "باشگاه خبرنگاران جوان" باشید:


جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه C
ورزشگاه: استادیوم لوسیل
ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران

داور: اسلاوکو وینچیچ / کمک داور اول: توماز توماز کلانیچ / کمک داور دوم: آندراز کواچیچ

تیم ملی آرژانتین:
امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا، کریستین رومر، نیکلاس اوتامندی، نیکلاس تاگلیافیکو، لئوناردو پارادس، رودریگو دی‌پائول، الخاندرو گومز، آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی، لائوتارو مارتینز

سرمربی: لیونل اسکالونی


تیم ملی عربستان:
محمد العویس، سعود عبدالحمید، حسان التمبکتی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، محمد کنو، عبدالله المالکی، سلمان الفرج، فراس البریکان، سالم الدوساری و صالح الشهری

سرمربی عربستان: هروه رنار

شرح گل‌ها:
آرژانتین یک - عربستان صفر (دقیقه ۹: لیونل مسی): در دقیقه ۹ داور بعد از بازبینی صحنه‌ای که دقایقی قبل‌تر درون محوطه جریمه عربستان رخ داده بود برای آرژانتینی‌ها اعلام پنالتی کرد که مسی موفق شد با ضربه‌ای با دقت العویس را فریب دهد و توپ را به گل تبدیل کند.

آرژانتین یک - عربستان صفر(دقیقه 9: لیونل مسی)

گل اول عربستان به آرژانتین توسط صالح الشهری در دقیقه ۴۸(آرژانتین ۱ - عربستان ۱)

در شروع نیمه دوم عربستانی‌ها شروع بهتری داشتند و توپی که پشت محوطه جریمه نصیب الشهری شد را او به داخل محوطه برد و پس از جا گذاشتن رومرو توپ را به گوشه دروازه مارتینز فرستاد تا اولین موقعیت عربستانی‌ها در این بازی تبدیل به گل شود.

گل اول عربستان به آرژانتین توسط صالح الشهری در دقیقه ۴۸

آرژانتین یک - عربستان دو (دقیقه ۵۳: سالم الدوساری): عربستانی‌ها که نیمه دوم را بهتر شروع کرده بودند و به گل تساوی هم رسیدند، پا پس نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند. ضربه نواف العبید از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به رومرو به الدوساری رسید و او هم توپ را از سمت چپ به عرض زمین حرکت داد و با شلیکی بی‌نقص دروازه مارتینز را گشود.

 
گل دوم عربستان به آرژانتین توسط سالم الدوساری در دقیقه ۵۳آرژانتین

 

لحظات حساس:
دقیقه ۲: مدافعان عربستان توپ را از جلوی پای مارتینز رد کردند، اما توپ در محوطه جریمه نصیب مسی شد و شوت زیبای فوق ستاره آرژانتین را محمد العویس مهار کرد.

دقیقه ۴: المالکی در میانه زمین تکل خطرناکی روی پای لائوتارو مارتینز رفت که با تذکر سفت و سخت داور رو به رو شد.

دقیقه ۲۶: الخاندرو گومز عمق دفاع عربستان را هدف قرار داد و توپ به مارتینز رسید و العویس در مصاف تک به تک با ستاره اینتر تسلیم شد، اما این گل هم بعد از بازبینی var به دلیل اینکه مارتینز در آفساید قرار داشت، مردود شد.

گل دوم لائوتارو مارتینز به عربستان که بازهم به دلیل آفساید مردود اعلام شد

دقیقه ۳۴: جشنواره آفسایدگیری عربستانی‌ها تکمیل شد و سومین گل مردود آلبی سلسته رقم خورد. توپ ارسالی مسی به عمق دفاع عربستان را مارتینز پس از عبور از العویس به گل تبدیل کرد، اما باز هم این گل توسط var مردود شد.

گل لائوتارو مارتینز به عربستان که به دلیل آفساید میلیمتری مردود اعلام شد

دقیقه ۴۵+۲: سرانجام ارسال عمقی گومز برای دی ماریا خارج از منطقه آفساید بود، اما دی ماریا برای شلیک نهایی یک گام کم آورد و العویس صاحب توپ شد.

دقیقه ۵۶: مسی درون محوطه جریمه عربستانی‌ها صاحب توپ شد، اما در لحظه‌ای که قصد داشت توپ را شوت کند، مدافع عربستان با تکلی دقیق توپ را دور کرد.
دقیقه ۶۳: یک موقعیت عالی نصیب مارتینز شد و او توپ را در داخل محوطه جریمه به سمت دروازه عربستان شلیک کرد که پس از برخورد به تاگلیافیکو و تغییر جهت با واکنش خیره کننده العویس توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: آکونیا توپ را به مرکز زمین، جایی که مسی حضور داشت فرستاد و او هم توپ را به داخل محوطه جریمه در اختیار دی ماریا قرار داد، اما شوت دی ماریا را العویس باز هم مهار کرد.

دقیقه ۸۳: سانتر زیبای دی ماریا روی سر مسی فرود آمد، اما ضربه سر او را باز هم العویس به زیبایی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: پس از ارسال بازیکنان آرژانتین روی دروازه عربستان، العویس روی توپ اثر گذاشت و توپ برگشتی را مسی به چارچوب زد اما العمری توپ را از روی خط برگشت داد. لحظاتی بعد داور خطا روی العویس را با تاخیر اعلام کرد که منجر به اعتراض سنگربان عربستان شد.

حواشی:
سلمان فرج، کاپیتان عربستان در مراسم شروع بازی از داور خواست بدون قرعه این مسی باشد که نیمه را انتخاب می‌کند، اما داور شیر یا خط را انجام داد و پس از اینکه کاپیتان عربستان برنده شد، از مسی خواست که او نیمه را انتخاب کند.

اعلام پنالتی به کمک var حاشیه ساز شد. در حالی که در دقیقه ۵ کرنر ارسالی مسی را العویس دور کرده بود، اما برخورد مدافع عربستان با مهاجم آرژانتین دو دقیقه بعد توسط داور چک شد و اعلام پنالتی به سود آرژانتینی‌ها شد.

یکی از تاکتیک‌های هروه رنار در این بازی آفساید گیری است. تاکتیکی که بازیکنان آرژانتین را کلافه کرده و عربستانی‌ها خط دفاع خود را تا نیمه زمین جلو می‌آورند و راه نفوذ از عمق دفاع را بسته‌اند.

در دقیقه ۳۸، سلمان فرج کاپیتان عربستان روی زمین افتاد و پزشکان چند دقیقه‌ای روی او مداوا انجام دادند و بالاخره او توانست دوباره وارد زمین شود.

در دقیقه ۴۵+۳, سلمان فرج، کاپیتان عربستان که دقایقی قبل احساس ناراحتی می‌کرد، نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد.

هواداران آرژانتینی پیش از شروع نیمه دوم در حال تشویق تیم خود بودند. نکته جالب استفاده هواداران از طبل‌هایی بود که منقش به تصویر مارادونای فقید بود.

در دقیقه ۵۱، زننده گل اول عربستانی‌ها در برخورد با مسی مصدوم شد و دقایقی بازی متوقف شد، اما الشهری به بازی برگشت.
پس از گل دوم عربستان، آلبی سلسته یکپارچه حمله شده، اما دفاع منظم شاگردان رنار اجازه گلزنی به آرژانتینی‌ها نداده است.

در حالی که در دقیقه ۸۵, فراس البریکان بازیکن عربستان روی زمین افتاده بود، بازیکنان آرژانتین به بازی ادامه دادند و توپ را به بیرون نزدند و پس از اینکه خود عربستانی‌ها این کار را انجام دادند، شاگردان اسکالونی پاسخ بازی جوانمردانه را ندادند و همین امر با واکنش تند هواداران عربستان رو به رو شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
دلسوز
۰۷:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
اینکه عربستان برنده بازی شد نشان از اینه که این تیم یکدل ویکصدا از رئیس فدراسیون گرفته تا سرمربی وبازیکنان چهار سال باتلاش وکوشش شبانه روزی منتظر چنین روزی بودند ونتیجه هم گرفتند وهمین تک بازی برای آنها شاید برای جبران اونهمه تلاش کفایت کند.اما در مقابل مشکل تیم ما مشکل مدیریتی ,مافیایی و زد و بند پشت پرده هست که با ویلموتس قرارداد ترکمنچای امضا میشه وبراحتی مدیران نالایق این قرارداد باچه معیاری مجدد برمیگردند وبا پررویی کیروش را که بعد از ایران با کلمبیا ومصر ناکام بوده بجای اسکوچیچ که با دست خالی از لحاظ مالی تیم را با بهترین شرایط وامتیاز به جام جهانی رسانده تعویض میکنند الان این مدیران باید پاسخگوی عملکردشان باشند واز مقامات مسئول خواهانیم که پس از رسیدگی کامل ,مسئول بی کفایت را به اشد مجازات برسانند زیرا شرایط اقتصادی ومعیشتی مردم طوری نیست که با اینهمه ریخت وپاش مالی این نتایج حاصل شود.
...
۰۱:۴۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
ایشالله تو بازی ولز و آمریکا هم ۶ تا بخورن خنک شیم
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
درسته اشتباهات داریم ولی آرزو می کنیم که برای ملت خوب بازی کنند هرچند که ناامید شدیم ولی هنوز خدا بزرگه راهی هست
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
ایرانیا از عمد باختن. شل و ول بازی کردن تا ببازن.
تابلو بود. قبل بازی هماهنگ کرده بودن خیلی از بازیکنای ایران.
وگرنه تیم محل ما هم میرفت شش تا نمیخورد.
انشاالله خداوند پوست از سر خائن و وطن فروش و منافق در میاره ببینید کی گفتم.
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
ایرانیا از عمد باختن. شل و ول بازی کردن تا ببازن.
تابلو بود. قبل بازی هماهنگ کرده بودن خیلی از بازیکنای ایران.
وگرنه تیم محل ما هم میرفت شش تا نمیخورد.
انشاالله خداوند پوست از سر خائن و وطن فروش و منافق در میاره ببینید کی گفتم.
فلفل
۲۳:۱۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
هرچند از عربستان خوشم نمیاد (چون کانون وهابیت و داعش و تروریسم است و آنچه خباثت در منطقه است یک پایه ثابتش عربستان است)اما بسیار عالی بازی کردند و لیاقت برد داشتند. غیرتمندانه .
تیم ایران برود چند وقتی شاگردی کند.
اما اینکه سرود ملی کشور را نخواندند،این اوج نفهمی آنها بود. اوج بی غیرتی.
باخت آنها در مقابل این موضوع ، فرع قضیه است و بی اهمیت.
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خروج بیرانوند خوب نبود یادتان باشه بازی با ژاپن هم این بلا را سر ایران آورد
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
انشاءالله که از این به بعد بتوونن مردانه برای کشو ر بهترین ها را ارمغان بیارند البته یه جاهایی باعث تاسف ملت شدند البته اگه درست به عملکرد خودشون فکر کنند که خدا بزرگه
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
وقتی همدلی و صداقت بین مردم و دولتمندان و بازیکنان باشد نتیجه اش اینچنین شیرین و با افتخار میشود.
دمتان گرم آبروی آسیا رو حفظ کردید.
حسینی
۲۲:۱۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
این برد خدایی شانسی بود برید نگاه کنید آرژانتین هرچی گل زد آفساید شد اصلا گیج شدن.یه نکته در مورد ایران هم بگم کدوم تیمی مربی رو که اون رو به جام جهانی برده رو اخراج میکنه یعنی خاک.... همین.
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خدانگزره از تاج و کی روش و......
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اقای عزیز...فوتبال بر اساس مدیریت برنامه ریزی ست که سال ها باید انجام بدی ...یعنی کار کنی ...اینجا کدوم کار درست انجام میشه ...چه انتظاری دارین ...واقیعت اینه عقب افتادیم فوتبال خیلی ...عربستان با ژاپن استرلیا رقابت کرد اومد جام جهانی ...
محمد
۲۱:۰۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
نتیجه برنامه ریزی و حمایت مسئولان عربستان از مردم و تیمشون رو می بینید. اینجا هم مسئولان جو تهدید و دروغ و فساد راه انداختن و اینم نتیجه ای که دیدین. داداش این عین واقعیته البته اگه بفهمید.
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
عجب باهوش
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال نمک نشناس های بی رگ
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
وطن فروش ها کجایید از عربا یاد بگیرید خاک....ک سرود ملی نمیخونید لابد انتظارم دارید وقتی برگشتیدبیایم استقبالتون تفففف
دادار
۲۰:۳۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خواستن توانستن است. بعد برای بازی با انگلیس بهانه می آورند تیم خیلی قوی هست و راحت تن به باختن می دهند
بعد می گویند بضاعت تیم همین است
خواستن و تلاش اصل بردن است نه بهانه الکی
آرژانتین چند تا قهرمانی جهان دارد ولی به عربستان باخت
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان افتخار آسیا.اول آسیا یاد بگیرید بی غیرتای تیم ملی
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
غیرت تنها چیزی بود که باعث برد شون شد و بی غیرتی عامل باخت ایران، وقتی سرود ملیت رو نمیخونی یعنی بی غیرتی، #بی غرتهای 6 تایی
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
غیرت تنها چیزی بود که باعث برد شون شد و بی غیرتی عامل باخت ایران، وقتی سرود ملیت رو نمیخونی یعنی بی غیرتی، #بی غرتهای 6 تایی
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خدا با عربستانی هاست ما چرا با اونا دشمنیم؟!؟
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
احسنت
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
یعنی من اینقدر از برد عربستان حرص خوردم از باخت تیم ایران ناراحت نشدم ولی وقتی برای وطنت و برای کشورت بازی کنی بجنگی حقت برد عربستانم حقش برد بود به هرحال اگه تیم ایران باید یه انگیزه داشته باشه قبلا می جنگیدن برای ایران ولی الان نمی دونم
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
چرا ورزش سیاسی میکنید باز ی اونها بهتر بود وشانس هم باهاشون یار، متاسفانه بازیکنان ما ضعیف عمل کردند
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
یعنی من اینقدر از برد عربستان حرص خوردم از باخت تیم ایران ناراحت نشدم ولی وقتی برای وطنت و برای کشورت بازی کنی بجنگی حقت برد عربستانم حقش برد بود به هرحال اگه تیم ایران باید یه انگیزه داشته باشه قبلا می جنگیدن برای ایران ولی الان نمی دونم
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
درد بلای عربستانی بخور تو سر کی روش ،تاج و بازیکنان بی غیریت و وزیر ورزش

غیرت ملی را عربستانی داشتند نه بازیکنان ما
باید از عربستانی یاد بگیرید که مسی را حذف می کنند

انگلیس بازکن تکنیکی نداره من تعجب کرد چرا این قد در برابر انگلیس ضعیف ظاهر شدیم ؟؟؟؟!!!
زارعی
۱۹:۰۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
بازیکنانی تیم ملی باید اخراج بشن. ،چون نه بازی بلند نه خواندن سرود ملی
مهدی
۱۹:۰۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
یه مشت مترسک بی غیرت وطن فروش .از دروازه بان نگو که عین عروسکهای بادی جلوی تعویض روغنیها فقط دستو پا میزد تا حالا هیچ تیمی به این وطن فروشی ندیدم متاسفم که شما نماینده ایران شدین.و وای به حال اون تماشاگرای وطن فروش که که کشور دیگه رو تشویق میکردن وای بر شما وای بر شما که انقد بی غیرت هستیدو خائن
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
با سلام
وقتی سرود ملی کشورتون رو نخونید یعنی توهین به همه شهدایی که برای برافراشته موندن این پرچم
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اون وقت چرا ما 6 تا گل خوردیم؟؟
اینقدر تعجب کردم که چند بار تیتر رو خوندم
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
با این بازی امروز عربستان مشخص شد ایران چقدر ضعیف و سطح پایینی داره با این سطح به دو بازی دیگه هم امیدی چندانی نیست به نظرم ایران اصلا در سطح جام جهانی نیست
فرزین
۱۶:۵۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام ایران همان اول بازی دروازبان خودش از دست داد دیگر چه روحی داشتند وقتی دوربینها نشان داد مربی دودستسی زد تو سرش خواهشن همیشه حق بگوید
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
به دلیل کم کاری عمدی و خیانت و توهین به پرچم ایران تمامی بازیکنان تیم ملی باید محاکمه و از تیم ملی اخراج بشن
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان 8 تایی الان چی شده اوفف دمش گرم ارژانتینو شکست داد !! یه بازی دیگم ارژانتین بباخه تمومه حذف ههه
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
مربی عربستان همونیه که قرار بود بیارن واسه تیم ایران ولی نمیدونم کی باعثش شد که نذاشتن بیاد. ارزشهای یک مربی خوب اینجا مشحص میشه.
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کسی که حرمت خون شهدا، مادر شهید و سرود ملی رو نگه نداره نباید هم نتیجه ای از این بهتر بدست بیاره
#خائنین
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
بله بایدم عربستان ببره مردمی که در رفاه مطلقن و روز به روز داره بر دموکراسی و آزادیهاشون افزوده میشه مسلما مردمانی راضی و خوشحال داره که همه چیزشون سر جای خودشه نه مثه ما که نه آزادی داریم نه اقتصاد نه محیط زیست نه امنیت نه حال خوب
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کسی که سرود ملیشو نمیخونه ایرانی نیست
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
من از فوتبال خیلی سر در نمی آورم ولی حتی من هم می فهمم که عربستان خیلی خیلی بهتر از بازی دیروز ما بازی کرد از نظر دوندگی وتلاش بازیکنان اصلا قابل مقایسه با ما نبودن ماها فقط ادعامون زیاد بود وگر نه تیم انگلیس به اندازه‌ی 6 تا گل قوی نبود
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان میدونی چرانتیجه گرفت چون به پرچم وکشورش احترام گذاشت وغیرت گذاشتن توزمین همین عربستانی که داره براکشورماآشوب درست میکنه چه ارزشی میزارن براکشورشون
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
نیمکت عربستان پرچم عربستان را زدند پشت سرشون دقت کنید
و اینهم عاقبت غیرت اینا
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فوتبالیست های ایران خائن به وطن هستند .باید ۶ تا بخورند .
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
من که وقتی دیدم بازیکنان سرود جمهوری اسلامی ایران رو نخوندن گریه کردم. برای هر کسی که در این روزها هم متاسفانه جانش را در راه حق از دست داده گریه کردم و ناراحت هستم. بازیکنان برای احترام به خون شهیدانی چون سردار سلیمانی هم که شده باید سرود را بخوانند با عشق با تمام وجود نه اینکه به خاطر یک عده از فالوورهای مجازی که اصلا معلوم نیست حقیقی هستند فیک هستند دوست هستند دشمن هستند از این کار اجتناب کنند. خداوند حامی کسانی است که تلاش کنند و حامی دینش باشند.
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خدایش کسانی که به ملتشون توهین می کنن باید کل بخورند
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
باید خودشون درس گرفته باشند که اونها نماینده غرور خودشون نیستند نماینده پرچم و مردمی هستند که در اون کشور زندگی می‌کنند امیدوارم که کمی فقط به این فکر کنن که ایرانی هستند اگه نمی تونستن نماینده این ملت باشند چرا رفتند برای مسابقات، بهتر ه بود ما این گل ها را با آدمهایی که ملت خودشون احترام میزارند پذیرا بودیم اون موقع دردش خوردن داشت، بازهم به استعداد های کشورخودمون احترام میزاریم وفقط میگم ایرانی باشید غیرتمند
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عربستان دو یعنی خاک برسروطن فروشهای ۶ تایی
تو عمرم واسه عربستان ذوق نکرده بودم خیلی بازی بلدیدفیسم میاید سرود ملی نمیخونید ذلیلای کل دنیا خاک بر سرتون خدا ذلیلتون کرد.
فرزین
۱۷:۰۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام شما ارژانتین با اینگلیس یکی میکنید مادروازبان نداشتیم وتیم روحیه نداشت همان اول دروازبان ما از بازی رفت بیرون مربی تمام دوربین نشان داد مربی دو دستی زد تو سرش بچه ها میخواهی انگیزه داشته باشند همان که دوتا گل زد یعنی اگر انگیزه داشتند بازی اینجوری نمیشود
مرتضی
۱۷:۲۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
جواب تیم ملی باید در فرودگاه با پرتاب تخم مرغ و ... بدیم
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
واقعا من هم مرتبه اول بود که به تیم فوتبال عربستان با احترام نگاه کردم. واقعا جنگیدند.
هر چند حالم از عربستان و وهابی ها بهم میخوره.
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
ایرانی ها فوتبال بازی کردنو برید از عربستانی ها یاد بگیرید.yjcنمایش بده
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خوش رقصی برای دشمنان را که بلدن.
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
باید کشور داری و مردم داری را هم از آنها یاد گرفت.