سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلوصی آکار: ۱۸۴ تروریست در عملیات پنجه قلیچ از پای درآمدند

وزیر دفاع ملی ترکیه می‌گوید ۱۸۴ تن از تروریست‌های پ ک ک و «گروه‌ ی پ گ» در عملیات هوایی ارتش ترکیه در شمال عراق و سوریه از پا در آمدند.

وزیر دفاع ملی ترکیه می‌گوید ۱۸۴ تن از تروریست‌های پ ک ک و «گروه‌ ی پ گ» در عملیات هوایی ارتش ترکیه در شمال عراق و سوریه موسوم به پنجه قلیچ از پای درآمدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ینی شفق، خلوصی آکار دیروز در سخنانی در مقر فرماندهی نیروی زمینی ارتش ترکیه با اشاره به انفجار تروریستی هفته گذشته در استانبول همچنین حملات خمپاره‌ای به شهر‌های اونجو پنار و کارکامیش در جنوب ترکیه تاکید کرد: عاملان این حملات باید مجازات شوند.

وزیر دفاع ملی ترکیه گفت: از ابتدای آغاز عملیات پنجه قلیچ درحملات هواپیما‌های نیروی هوایی و واحد‌های پشتیبانی و توپخانه ۱۸۴ تن از تروریست‌ها از پای در آمده اند، اما ارزیابی ما اینست که این رقم افزایش خواهد یافت.

آکار تاکید کرد اقداماتی که باید برای نجات ترکیه از بلای تروریسم انجام شود علیه تروریست‌های کودک کش انجام خواهد شد.

او اعلام کرد گروه‌های مسلح بهای اقدامات وحشیانه خود را در حمله اخیر به استانبول پرداخت خواهند کرد. ما آن‌ها را مجبور خواهیم کرد هزینه تمام جنایت‌هایی را که اکنون و پیش از آن مرتکب شده اند، پرداخت کنند و آن‌ها این هزینه را پرداخت خواهند کرد. 

گفتنی است انفجار تروریستی در استانبول به جان باختن ۶ نفر و مجروح شدن ۸۱ نفر دیگر منجر شد. اداره کل امنیت استانبول اعلام کرد عامل این انفجار به عضویت در گروه پ. ک. ک (حزب کارگران کردستان) اعتراف کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.