سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۴۹ میلیاردتومان به عنوان متمم سفر رئیس‌جمهور به قم اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از اختصاص۱۹۴۹میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۳ از منابع ملی و وزارتخانه‌ای به عنوان متمم سفر رئیس‌جمهور به قم خبر داد.

 ابراهیم معتمدی با اشاره به اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به قم،عنوان کرد: سفر رئیس‌جمهور به قم دارای ۱۵۶ مصوبه بود که مجموع اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به قم دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که طی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص پیدا می‌کند.

معتمدی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص پیداکرده است، بیان کرد: همچنین دو قالب دیگر که واگذاری زمین برای انجام پروژه و استفاده از ظرفیت تهاتر با نفت بوده برای استان قم در نظر گرفته‌شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: بعد از انجام سفر و تکمیل مجموع خواسته‌های استان قم، با توجه به تهیه و تدوین نظام مسائل استان، بازطراحی در حوزه مصوبات سفر انجام شد.

او اضافه کرد: در طی فرآیند بازطراحی به این نتیجه رسیدیم که بخشی از مشکلات زیربنایی استان از مصوبات سفر جامانده که نیازمند پیگیری ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دستگاه‌های اجرایی در بخش متمم سفر با محوریت استاندار قم پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در نهایت هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۳ از منابع ملی و وزارتخانه‌ای به استان قم تخصیص پیدا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.