سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پزشکی‌قانونی استان سمنان خبرداد

افزایش ۴۹ درصدی جان‌باختگان حوادث رانندگی

نوروزی گفت: شمار جان‌باختگان حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان مهر ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۹ درصدی داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: ۲۱۴ نفر به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال جان باختند.

وی ادامه داد: سال گذشته در بازه زمانی فروردین تا مهر ماه ۱۴۴ جان‌باخته به دلیل حوادث رانندگی در استان سمنان ثبت شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: از مجموع جان باختگان حوادث رانندگی این استان از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، ۱۴۴نفر مرد و ۷۰ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال مربوط به حوادث جاده‌ای با فراوانی ۱۹۲ مورد بود.
وی یادآور شد: از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال ۱۳ مورد تصادف منجر به فوت در مسیرهای درون شهری و ۹ مورد در جاده‌های روستایی استان سمنان رخ داد.

نوروزی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۸۸۵ مصدوم به دلیل حوادث رانندگی از ابتدای فروردین تا پایان مهر امسال به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۴ نفر مرد و یکهزار و ۳۶۹ نفر زن بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.