سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماهانه ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه خدمات شهری قم می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه جمع‌آوری پسماند، رفت‌وروب و فضای سبز شهر قم می‌شود.

 مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم،گفت: طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، قم از شهر‌های پیش‌رو در نظافت عمومی شهر کشور به شمار می‌آید.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم همچنین با اشاره به بازسازی برخی دستگاه‌ها و تجهیزات خدمات شهری عنوان کرد: از خردادماه انتقال پسماند‌ها از سکوی بارانداز تا سایت البرز توسط خودرو‌های شهرداری انجام می‌شود که این اقدام حدود ۱۰ میلیارد تومان به نفع شهرداری بوده است.

اصفهانیان مقدم در ادامه با اشاره به نظم در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: یکی از خطوط قرمز مجموعه مدیریت شهری تأخیر در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز است و در این راستا قبل از پرداخت حقوق کارکنان، حقوق این کارگران پرداخت می‌شود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه با توجه به افزایش ۵۷ درصدی، از ابتدای امسال تمامی حقوق کارگران طبق استعلامات قانونی پرداخت‌شده است،عنوان کرد: ۷۵ درصد بودجه خدمات شهری مربوط به حقوق و دستمزد است.

او ادامه داد: افزایش حقوق کارگری سبب شده که برخی از کلان‌شهر‌ها و شهر‌ها با مشکل پرداخت حقوق روبرو شوند که خوشبختانه در قم با تمهیدات اندیشیده شده تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تلاش‌های انجام‌شده در راستای کاهش نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته اقدامات مهمی در زمینه مکانیزه کردن تجهیزات صورت گرفته است و دوره‌های مختلف آموزشی و ارتقای کیفی کارگران برگزارشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.