سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان ۴۰ دستگاه خودرو در دام پلیس استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۲ سارق زن که با پرسه زدن در شهر محمدیه و مهرگان ۴۰ دستگاه خودرو را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر‌های محمدیه و مهرگان و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز بررسی شواهد و آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت شهر‌های مهرگان و محمدیه اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی سارقان با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند، تصریح کرد:متهمان در تحقیقات انجام شده به ۴۰ فقره سرقت خودرو در شهر‌های یاد شده اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه شوهر یکی از این سارقان در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌های انجام شده همکاری داشته و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: سارقان پس از سرقت خودرو‌ها و بازکردن لوازم و قطعات داخل خودرو از جمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به صورت جداگانه قابلیت فروش داشتند، خودرو‌ها را اوراق کرده و در استان البرز به فروش می‌رساندند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به فاقد پارکینگ بودن منازل مسکونی در شهرک مهرگان به همه شهروندان توصیه می‌شود خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و تجهیزات بازدارنده مجهز کرده و وسایل شخصی همچون گوشی موبایل، کیف پول و مدارک خود را داخل خودرو در معرض دستبرد سارقان قرار ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.