سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خبر داد:

سفر نخست وزیر بلاروس به ایران/ترسیم نقشه راه جامع همکاری‌های اقتصادی

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در راس هیاتی بلندپایه خبر داد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رومن گلاوچنکو، نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در راس هیاتی بلندپایه خبر داد.

محمد جمشیدی افزود: در پی توافقات صورت گرفته در مذاکرات بین آیت الله رئیسی و لوکاشنکو روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه اجلاس شانگ‌های در سمرقند ازبکستان در شهریور ۱۴۰۱، سفر نخست وزیر بلاروس فردا (سه شنبه) انجام می‌شود و دو هیات ایران و بلاروس درباره گسترش روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله ترانزیت، صادرات و واردات، تامین انرژی، محصولات کشاورزی و انتقال تکنولوژی و تجهیزات مذاکره کرده و یک نقشه راه جامع برای توسعه روابط اقتصادی تهران و مینسک ترسیم می‌کنند.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور درباره برنامه‌های این سفر یک روزه تصریح کرد: پس از مذاکرات و گفتگوی هیات‌های دو کشور، دیداری مشترک با فعالان اقتصادی ایران و بلاروس نیز انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام
پهپاد های ایران و توان موشکی ما 2 بازوی نیرومند ایران هستند
حسین
۲۰:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینکه خودش گرسنه هست
هادی
۱۹:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
درود .موشک روس خورد داخل دزفول وسر من وهم رزمانم
وشهرهای دیگر ما که دیگه تسلیحات روس را با گوشت واستخوان دیدیم .این همه پول واسیه موشکهای تاریخ گدشته ونیروگاه اتمی .حالا دیگه نوبت بلا روس است .اخه این کشور در جهان چه جایگاهی دارد .المان .ژاپن.کره جنوبی .چه کشوریست .چرا باید همش دامنگیر کشورهای از کار افتاده باشیم .اگر هم اتم داشته باشن به ما نمیدن .فقط پول نفت وگاز ما میخواهن .ما را در تنگنا میبینن ومیان جلو .خدایش به حرفهای امام توجه کنید نه شرقی ونه غربی یادتان نره .برای قرار داد باید همه کسورها راداشته باشید .نه در ضعف قرارداد ببندید .بلاروس گدایی بیش نیست .