سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در نظارت ستادی از وزارت بهداشت:

کینه دشمنان ناشی از دستاورد‌های عظیم ایران است

رئیس‌جمهور کسب رتبه اول و پانزدهم در حوزه بهداشت و درمان منطقه و جهان را نشانه پیشرفت و بالندگی کشور دانست .

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز دوشنبه و در هشتمین بازدید نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رفت و پس از استماع گزارش وزیر و معاونان این وزارتخانه از عملکرد یک‌ساله، راهکار‌ها و پیشنهاداتی در ۲۳ محور در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ارائه کرد.

رئیس‌جمهور با قدردانی از نقش‌آفرینی همه دست‌اندرکاران و مسئولان این بخش در ادوار مختلف در ارتقای شاخص‌های سلامت، بهداشت و درمان کشور، تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان، در دولت کنونی، در شرایط بسیار سخت همه‌گیری کرونا کار خود را آغاز کرد که روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست می‌دادند و خانواده‌های بسیاری داغدار می‌شدند، اما با همت مسئولان این وزارتخانه برگ زرینی در تاریخ نظام سلامت کشور رقم خورد و در کنترل این بیماری به نقطه‌ای رسیدیم که هم در ابتلا و هم در فوتی‌ها، آمار صفر یا تک رقمی را تجربه می‌کنیم و اقدام جهادی وزارت بهداشت و کادر درمان کشور در واکسیناسیون سراسری مردم ما را در زمره کشور‌های موفق در مبارزه با کرونا قرار داد.

آیت‌الله رئیسی «بیمه رایگان ۶ میلیون نفر» از دهک‌های پایین جامعه در قالب بیمه سلامت را اقدام بزرگ و ارزشمند دیگر دولت سیزدهم در عرصه بهداشت و سلامت عنوان کرد و افزود: با تداوم طرح بیمه سلامت در چند ماه آینده، پوشش بیمه همگانی که از اقدامات ناتمام دولت‌های گذشته بوده است، محقق خواهد شد.

رئیس جمهور طراحی و اجرای «طرح دارویار» با هدف مبارزه با رانت و قاچاق معکوس دارو را اقدام مهم دیگر وزارت بهداشت در دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت: اهمیت نظارت بر اجرای صحیح این طرح بسیار مهم، کمتر از طراحی آن نیست و تحقق کامل این طرح نیازمند توجه و مراقبت دقیق، موثر و مستمر وزارت بهداشت است.

وی همچنین با قدردانی از اقدام بسیار ارزشمند کاشت حلزون برای ۱۰ هزار کودک ناشنوای زیر دو سال تصریح کرد که این اقدام از جمله خدمات بسیار حائز اهمیت وزارت بهداشت و درمان است که قابل ارزش‌گذاری نیست و باید با قوت ادامه یابد تا جایی که همه خانواده‌های دارای کودک ناشنوا یا کم‌شنوا از این امکان و خدمت ارزشمند مطلع شده و برای درمان کودک خود اقدام کنند و دیگر کودک ناشنوایی در کشور نداشته باشیم

بخش معدودی از پزشکان موظف به اجرای نسخه الکترونیک هستند

آیت الله رئیسی به اجرای موفق «طرح نسخه الکترونیک» نیز اشاره کرد و گفت: این طرح مهم و کاربردی مدت‌ها به کُندی انجام شده و در میدان اجرا قرار نمی‌گرفت، اما در دولت سیزدهم به صورت موفق به اجرا درآمد و آن بخش معدود از پزشکان محترم که همچنان از نسخه الکترونیک استفاده نمی‌کنند نیز باید خود را مقید و موظف به اجرای آن بدانند تا در روند اجرای این طرح اخلال ایجاد نشود.

رئیس جمهور «افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی رشته پزشکی» در کنکور را اقدام اساسی دیگر دولت سیزدهم در راستای ارتقای کیفی و کمی عملکرد آتی نظام سلامت کشور برشمرد و افزود: در سال‌های گذشته به بهانه نبود زیرساخت از افزایش پذیرش رشته‌های پزشکی امتناع می‌شد که خوشبختانه در دولت سیزدهم با نگاه مسأله‌محور به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها رفتیم و افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت رشته‌های پزشکی متناسب با نیاز کشور انجام شد و جا دارد این روند با نگاه کارشناسی همچنان ادامه داشته باشد.

توصیه‌های رئیس جمهور به مدیران وزارتخانه بهداشت

آیت‌الله رئیسی در ادامه به مدیران این وزارتخانه توصیه کرد در زمینه افزایش دانشکده‌های پزشکی، به دور از توقعات و چانه‌زنی‌ها، ملاک و معیار را صرفا تشخیص و نظر کارشناسی قرار دهند.

پیگیری و اجرای طرح پزشک خانواده، توجه ویژه به موضوع گردشگری سلامت، استفاده بیشتر از دستاورد‌های علمی و فناوری و محصولات دانش‌بنیان در خدمات پزشکی، سامان دادن به طرح پرونده الکترونیک سلامت، تسهیل و تسریع در صدور مجوز کسب و کار‌ها در حوزه بهداشت و درمان در درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، ایجاد ظرفیت برای جذب پزشکان متخصص در استان‌ها و شفافیت سهام‌داری مؤسسات پزشکی از دیگر نکات مهمی بود که رئیس جمهور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به پیگیری و اجرای دقیق آن‌ها مکلف کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به مسئولان وزارت بهداشت این را هم توصیه کرد، با پایش دقیق و مستمر اجرای «قانون جوانی جمعیت» به عنوان یکی از قوانین مورد تأکید دولت، هر بخشی را که مشکلی در اجرای آن وجود دارد، یا اجرای آن مثمرثمر نیست، به دولت و مجلس گزارش کنند.

بازنگری در ساعات کشیک پزشکان در بیمارستان‌ها با هدف افزایش کیفیت خدمات پزشکی، بهره‌گیری از ایده‌ها و نظریات جدید در حوزه درمان بویژه در بحث طب سنتی، ارتباط مؤثر با نخبگان و توجه به نظرات متخصصان باوجود تفاوت سلیقه در مسائل سیاسی و اجرای عدالت در نظام پزشکی در بخش آموزش، جذب، ارتقا، توزیع نیروی انسانی و تقسیم امکانات و ظرفیت‌ها نیز از توصیه‌های مهم آیت‌الله رئیسی به مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

مسأله تأمین داروی مورد نیاز کشور بسیار حائز اهمیت است

آیت الله رئیسی «پیش‌بینی نیاز‌های دارویی کشور» را امری بسیار مهم و حیاتی توصیف و تصریح کرد: تشکیل معاونت غذا و دارو در این وزارتخانه به معنای آن است که امنیت غذایی و دارویی به شکل توأمان و در یک درجه از اهمیت قرار دارد، بنابراین مسأله تأمین داروی مورد نیاز کشور بسیار حائز اهمیت است و پیدا نشدن یک دارو در داروخانه‌ها تمام اقدامات و خدمات ارزشمند مجموعه نظام سلامت و بهداشت و درمان کشور را زیر سوال خواهد برد.

رئیس جمهور ضرورت تبیین اقدامات و خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان به مردم در دولت مردمی، از جمله نظارت بر انضباط مالی در بیمارستان‌ها و بسترسازی برای حفظ نخبگان حوزه پزشکی از سوی وزارت بهداشت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مسأله ارتقای بهره‌وری نیز یکی دیگر از مسایل محوری و مهم در دولت سیزدهم است. در همه حوزه‌ها بویژه در حوزه بهداشت و درمان به دنبال آن هستیم تا بر اساس یک نظام برنامه‌ریزی و ارزیابی دقیق، به نحو شایسته و با هدف افزایش بهره‌وری از نیروی انسانی استفاده کنیم، زیرا رشد اقتصادی، سلامت و کیفیت خدمات پزشکی، متکی به افزایش بهره‌وری است.

آیت‌الله رئیسی تکمیل و بهره‌برداری از ۸۵۰ طرح بهداشتی و درمانی، معرفی ۲۲۰ بیمارستان کشور به عنوان مراکز گردشگری سلامت و همچنین کسب رتبه اول در منطقه و پانزدهم در دنیا در حوزه بهداشت و درمان را نشانه پیشرفت و بالندگی کشور و موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران دانست و گفت: کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری در دوران تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.

رئیس جمهور در پایان بار دیگر به «توجه ویژه به موضوع بهداشت» در راستای پیشگیری قبل از درمان تأکید و اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نظام سلامتی عادلانه، مردم‌محور و توأم با حفظ کرامت بیمار داشته باشیم که به قطب سلامت منطقه و جهان نیز تبدیل شده باشد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درباره درمان و آموزش پزشکی، گزارشی درباره اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه از جمله در زمینه کنترل موفق بیماری کرونا، طراحی و تولید کیت تشخیص سویه اُمیکرون، تولید پنج واکسن کرونا به عنوان تنها کشور تولیدکننده واکسن در منطقه، بیمه رایگان ۶ میلیون نفر از سه دهک پایین جامعه، بیمه روستایی، اجرای طرح دارویار، تخصیص سهم یارانه سلامت به ۳۶۶ دارو، تکمیل و بهره‌برداری از ۸۵۰ طرح بهداشتی و درمانی، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، تجهیز ۷۹۰ بیمارستان در راستای توزیع عادلانه خدمات سلامت، توزیع ۱۰ هزار پزشک متخصص در مناطق محروم در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت، حمایت از بیماران صعب‌العلاج با افتتاح صندوق حمایت از این بیماران، افزایش ۴۱ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بهداشت و سلامت، بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان تا پایان سال و آمادگی برای افتتاح یک طرح بزرگ ملی در هر هفته، ایجاد پنجره واحد تولید دانش‌بنیان، ایجاد سامانه برخط قیمت‌گذاری دارو و دیپلماسی سلامت گزارش داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
M
۱۱:۴۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی جوونیم و بیکار بد به حال ما این بود وعده هاتون ؟
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
چرا این دستاوردهای عظیم طی یک برنامه خاص برای مردم توضیح داده نمیشود و معرفی نمی شود و تبلیغات لازم انجام نمی گیرد و اثر آنها در زندگی مردم تشریح نمیشود؟
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
حاجی حالت خوبه! دستاوردها رو بصورت واقعی نه آمار من درآوردی بهمون بگو ! واقعا به این حرفا خودتون ایمان داری؟
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اگر منظورتون از دستاورد عظیم، نانو، هسته ای و موشک و فضاپیمای زپرتی هستش، باید بگم اینا برای مردم نون و آب نشده... همین هسته ای که داریم بخاطرش کلی تحریم و بدبختی میکشم تا حالا چه فایده ای برای مردم داشته!؟ برقمون، پزشکیمون، کشاورزیمون یا انرژیمون چیمون هسته ای شده؟!اگر فردا کل هسته ای رو جمع کنند هیچ اتفاقی نمیوفته
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
یاخدا... دستاوردهای عظیم!!!
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
الاخبار فاش کرد:
اسناد همکاری ریاض، ابوظبی و واشنگتن برای انتقال جنگ به داخل ایران
روزنامه الاخبار لبنان اسنادی منتشر کرد که نشان می‌دهد امارات، عربستان و آمریکا چگونه از سال 2016 بر روی قشر جوان ایران تمرکز کردند تا به زعم خود بتوانند جنگ را به داخل ایران بکشانند.
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
وقتت رو بزار رو اقتصاد از فوتبال چیزی در نمیاد ، شما مسولید
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
كدام دستاورد عظيم !!!؟؟؟ ركورد بي ارزش ترين پول جهان ؟؟؟ ركورد بالاترين تورم اقتصادي ؟؟؟ ركورد بالاترين اختلاس و دزد در دستگاه هاي دولتي ؟؟؟؟ ركورد بالاترين آمار فساد اداري ؟؟؟ ركورد بي كيفيت ترين خودروهاي توليدي ؟؟؟ اگر منظورتان پيشرفت در انرژي هسته اي بوده كه بعد از چهل سال هنوز يك لامپ در كشور با اين انرژي روشن نميشه!!!! آخه دشمن از كدوم دستاورد شما ميخواد نگران باشه ؟؟؟!!!
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
شما معلومه ناهار بهت ندادن
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
بورس رو نگفتی چرا؟
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عجب دستاوردهایی .از لحاظ اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و بین المللی حداقل 120 سال پس رفت داشتیم.
خوب که هر سه قوا در دست اصولگران و یک دست هست . و بهانه ای برای این موضوع ندارید.
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
دقیقا کدوم دستاورد؟
علی
۰۸:۰۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شما استامینوفن معمولی بده دست مردم دستاوردهای بزرگ پیش کش
هادی
۰۸:۴۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
آقای سیاه نما
واکسن کرونا و مهار کرونا دستاورد نیست ؟؟!! خودکفایی درتولید دارو تا مرز 85 درصد داروها !!!!قطب توریست پزشکی منطقه ؟؟1
حالا یک مشکلی در تامین استامینوفن به صورت محدود پیش آمد همه چیز فراموش بشه

چرا بعضی وقتا این همه بی انصاف و سیاه نما میشیم
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اقای هادی نکنه باید ویروس کرونا تا الان می موند زپرتی ترین کشورام کرونارو کنترل کردن پس اینقدر سنگشو ب سینه نزن
کی شده ما تو این کشور وضغمون از هر لحاظی چ‌سیاسی چ اقتصادی چ فرهنگی چ‌گردشگردی چ ارزش پول ملی
ی ذره امسالمون نسبت ب پارسال بهتر بشه
هر سال ک‌میگذره داره اوضامون بدتروبدتر میشه
۴۳ سال گذشت دیگ کی ؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام علیکم
دستاورد گرانی, قاچاق, شکست تیم ملی و ... را میفرماید!! اقای رئیسی رای ندادیم که انگلیس به ریش ما بخندد. تیم ملی را دریابید که سری بعدی موجبات خنده دشمن را فراهم نکند! یا حق.
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
متاسفانه درب خانه از داخل باز میشود..
ایرانی
۰۷:۳۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کدوم دستاورد، ارزش پول ملی، هوای پاک، رشد اقتصادی و رفاه بالا، دارو و درمان، آموزش و پرورش خوب،.....؟!
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فرمودند:کینه دشمنان ناشی از دستاورد‌های عظیم ایران است اما نفرمودند که در سال حداقل 10میلیارددلار از سرمایه های مملکت به خاطر سیاستهای غلط دولت از مملکت خارج میشود ولین هم دستاوردی است در خور ستایش آقای رئیس جمهور شاید شما ندانی خروج این همه سرمایه یعنی چه؟
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فساد در وزارت بهداشتو مافیای دارو مافیای خودرو مافیای نهاد دامی متفیای مواد غذایی و‌...به دشمن چه ربطی داره ؟کشور وقتی نیتونی بگی در حال جهش هست که ناکارامدانی که چند دهه در پستهای مختلف بدون اعتبار سنجی در مورد دانش و شایستگی و سلامتتفکریشون و حتی یکسری جسمی ، فکری نشونده میشن و تا نمیرن از پست کنار نمیرن چندین پست میگیرین در حالی که وقت برای یکیش هم اکر کار کن باشه کم میاد با درامدهای بالا نسبت به دریافتی که اقشهر مردم دارن و از همه بدتر فساد و اختلاس و رانتهای کلان میکنن ولی کسی به اون درجه یکها و آغقازاده هاشون کاری نداره و چند تا در پیت درجه چندمی رو شاخ نیکنن و سلطان بعد محاکمه یا اون مسئولینی که خاندانشون در خارج از کشور زندگی یا دائم در حال رفت و آمدن هستن و که اینها امنیت ملی رو بخطر میندازن ولی همه سکوت میکنن و بارز ترینش اینه دشمنان بدای سوء استفاده و جاسوسی و وطنفروشی به اینه هیچوقت کاری نداره تحریم و بلوکه شدن ثروت و...اصلا بچشم نمیخوره و تا زمانی که بانکهای نزولخور که روی نزولخورهای عادی رو سفید کردن و باز شدن فقط برای ثروت اندوزی عده ای و چپاول بیت المال هستن جهش یعنی چی؟ البته تنها جهش فاصله طبقاتی بین مروم و مسئولینه
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تیم ملی باخت! اینم دستاورد ورزشی. تسلیت ایران.
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
از بعضی جهات رشد کردیم درسته اما از لحاظ اقتصادو معیشت خانوادگی خلیلی اوضاع خوبی نداریم مردم زیر بار گرانی وتورم دارند نابود می شوند لطفا اقدام عاجلی نمائید سرمایه کشور مردمند
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کدوم دستاورد ملتی که با این همه ثروت نمیتونه هزینه های اولیه اش را تامین کنه شما از کدوم دستاوردها حرف میزنی شما به اصطلاح با جراحی اقتصادی ملت را به زانو در آوردید خواهشا اسمی از دستاورد نیاور فقط سکوت کن
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
این دستاوردها چیه. فقط برای یه عده خاص
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شما پیشرفت میبینین مگر پیشرفت فقط در زمینه نظامیه ؟ما یه کشور مسلمان هستیم برا محافظت از دشمنانمون نیاز به ساخت و پیشرفت در زمینه نظامی داریم درست ولی نه که همه جوانب کشور را فدای یک سوی ماجرا کنیم ایران و مردم ایران نیاز به پیشرفت اقتصادی هم دارن نه که پیشرفت کشور را تک قطبی کنین ما تو هرچی پیشرفت کردیم یسرش برمیگرده به نظامی بودنش ما باید از نظر اقتصادی هم رشد کنیم شکم گرسنه این چیزارو نمیپذیرد فکر اقتصاد مردم باشین ۱دلار آمریکا ۳۶۰/۰۰۰ ریال ایران میباشد بنظرتون ما پیشرفت کردیم برا شکست ناپذیری باید اقتصاد رو تقویت کرد هیچ خانی با گرشنه نگه داشتن مردمش موفق نبوده شماها دومیش باشین اقتصاد رو گل بل بل بکنین ببینم مردم چجوری جونشو براتون نمیدن ببینم دشمن چجوری میخاد از فقر مردم سواستفاده کنن ازشون جاسوس بسازن در دل این خاک فقر ریشه تمام مشکلات مملکت ماس از مجرداش بگیر تا اغتشاشگران همش از فقره معلمین عزیز ماه تا جیبشون خالی میشه شروع به اعتراض میکنن اعتصاب میکنن وقتی دولت پول بریزه حسابضون حقوق افزایش بدن جوری درس میدن انگار به فرزندان خودشون درس میدن اگر از من بپرسین علم بهتر است یا ثروت من میگم ثروت چون صاحب علم کسی علم به فرزندان ما آموزش میدن برای پول اعتصاب میکنن
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اقتصاد خراب است
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اختیار دارین قربان دستاوردهای عظیم هرچه که بوده فقط برای مسئولین محترم و خانواده و فرزندان عزیزشان بوده وگرنه ما ملت که غیر از فقر و گرانی و بی ارزشی پول ملی چیزی تابحال عایدمان نشده است!!
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
پیشرفت؟!!!! دلار 37 هزار تومان؟!!! بیکاری؟!! گرانی؟!! بی خانمانی؟!!ازدواج جوانان؟!! اعتیاد؟!! منظورتان کدام پیشرفت است؟!!
کمالی
۲۳:۰۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
خدایی نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم
از. اینکه شما و هیئت دولت اینقدر خدمات عالیه میدین و همه چیز خوبه ذوق مرگ شدم ..
خدایی شما اصلا خودتون به حرفهایی که میزنین اعتقاد دارین
ناشناس
۲۳:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دقیقا یه روز دست اوردها رو بشمارید
ازدواج جوان سهل بلاخره دستاورده!! خودرو دستاورد! تمام زیرساختهای کشور فلج خدا نکند یه زلزله به. بیاید! منابع زمین حفظ! درامدم مردم بیست! رانت نیست! یارانه درست! کارو بار خوب
Hani
۲۲:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
یکبارم شده بیاید این دستاوردهایی که میگید رو برای ما بیان کنید ، ببینیم جز در زمینه نظامی اونم نه خیلی چشمگیر دیگه چیکار کردید ، جز اسنکه سفره مردم رو هروز کوچیکتر و کوچکتر کردید در تمام دورهای قبلی و حاضر
ناشناس
۲۲:۴۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
چیزی که ما میبینیم اینه که مملکت داره با سرعت تمام به سمت عقب میره
ناشناس
۲۲:۳۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کدوم دستاورد !! از چی حرف میزنی گرانی بیکاری فساد و کمبود دارو
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیسی دستاورد شما جز بدبختی و فقر و غم و نا امیدی برای جوانان و مردم نبوده از کدام دستاورد صحبت میکنی
ناشناس
۲۲:۱۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تو رو خدا فقطیه دستاورد از پیشرفت بنویسید من قانع بشم مرد مومن هر افغانی بعد از طالبان از ۳۲۰رسیده ۴۹۰ یعنی طالبان بدون هیچ‌گونه امکاناتی ارزش پولش رفته بالا یا برا ما خیلی آمده پایین
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
چرا فقط سایت های ایرانی وصله چرا گوگل بالا نمیاره ....
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تو تورم و اقتصاد و ارزش پول رتبه چندم هستیم،؟؟
ی قالب پنیر صبحانه ۴۰ تومن
به خدا مردم بیشتر با معیشتی درگیر هستند.
ناشناس
۲۱:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
حاجی اگه منظورت از دستاورد بخش نظامی هست راست میگی ولی اگه از عملکرد خودت داری تعریف میکنی باید زد تو دهنت که اینقدر وقیح نباشی
به کدوم قولت عمل کردی؟
بورس رو درست کردی؟
اقتصاد رو سر و سامون دادی؟
معیشت مردم رو بهتر کردی؟
جلوی تورم رو گرفتی؟
خودروسازی از مافیا نجات پیدا کرد؟
قیمت و کیفیت خودرو درست شد؟
گشت ارشاد مسئولین راه افتاد؟
مدیران فاسد برکنار و محاکمه شدند؟
و ...
من خودم به تو رای دادم ولی واقعا از بودنت راضی نیستم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
منزوی ترین کشور کردید ما رو تو دنیا انصافا خیلی دستاورد بزرگیه . احسنننن
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دلار ۳۶ هزارتومان و تورم ۲۰۰ برابر دستاورد مهم شما است
ناشناس
۲۱:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کدوم دستاورد اینهمه فقر و فساد یا دلار پنج هزاری
ناشناس
۲۱:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کدام دستاوردهای عظیم ؟ یکی و یا دوتا رو که واقعیت دارد نام ببرید.
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینترنت همراه اول تو استان ایلام قطع شده
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دشمن فرضی داریم
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
این اقای رعیس جمهور کجا زندگی میکنند که این حرف هارا میزنند
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دستاورد اقتصادی چی داشتیم
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
چشم دشمنان کور بشه.مخصوصا غرب گداها ایشالا کور بشن
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
من خواهش میکنم از جناب رییس جمهور مشاوران امینی انتخاب کنند برخی از سخنان ایشان گویی هیچ خبری از اوضاع مملکت و مردم ندارم. دو دختر هفت ساله دارم استامینوفن تب بر نتونستم در ده داروخانه پیدا کنم.
آقای رییس جمهور سالها طول میکشه تا یکنفر بتونه معتمد و آبرومند بشه و یک حرکت کوچیک خطا کافیه تا تموم اون سالها به باد بره
هر چند بعید می دونم نقدی دلسوزانه رو هم این سایت منتشر کنه اما برادرانه گفتم
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
بگو کوربشه دشمنان ایران
Rasoul
۲۱:۲۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دستاوردها اونقدر زیاده که سفره ها رو خالی کرده.
ناشناس
۲۱:۲۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
نه بابا مثلا چه پیشرفت و توسعه ای جز فقر تورمو بدبختی و تحیرم دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان شمال عراق و سایر شهرهای عراق همه جانبه حمایت می کنند.
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
عجب دستاوردهایی !!!!!
ناشناس
۲۱:۰۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
نتیجه توافق هسته ای بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است..
نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.
ناشناس
۲۱:۰۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دشمنان که کینه ورز هستند درست گفتین اما دستاورد عظیم کدوم دستاورد میشه بیشتر توضیح بدید.
حصام
۲۱:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
هر کدوم از پزشکان ناراحت معیشتشون هستن ،من کشاورز هسم بیان شغلمونو باهم عوض کنیم..هرچند که من بیشتر خیلی از شماها پزشکی می‌دونم ولی شماها نه از کشاورزی خبر دارین نه از معیشت کشاورزان...
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دمت گرم پزشکان روزی ۵۰ تا بیمار میبینن ببین چقد درامد دارن
مهرداد کرمی
۲۲:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
هروقت یکی از عزیزانت نیاز به عمل جراحی خاصی داشت اونوقت میفهمی تفاوت شغل تو و یه پزشک چیه
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
ایکاش پزشکان هم نباشند تا به بقیه نداشته های این ملت اضافه شود!! آنوقت باید چراغ بردارند وبدنبال پزشک بگردند!
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اگر عرضه داشتی به موقعش پزشکی قبول میشدی الان هم چرت و پرت نمی گفتی
یه درصد هم از فلاکت و زحمت اون پزشک هیچی نمیدونی
در قدم اولش باید حداقل 2 تو یه رقابت نابرابر و سخت به اسم کنمور دووم بیاری و همه چی رو از دست بدی، بعدش حداقل با روزی 12 تا 14 ساعت درس و کار 8 سال باید بگذرونی تا فقط عمومی بگیری، بعضی روزا در بهترین حالت فقط 3 ساعت میتونی بخوابی
من طرفداری بیجا نمیکنم فقط میگم تا وقتی چیزی از کاری نمیدونیم چرت و پرت نگیم
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
پزشکان ،مهندسان ،هنرمندان ،کشاورزان ،صنعتگران، کارمندان وکارگران و مخصوصا معلمان ... تمامی اقشار جامعه محترم هستند در گفتارت مودب باش.
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تو هم برو درس بخون پزشك شو !!!
ناشناس
۲۰:۵۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
عاشقتم
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
واقعا هیچ کشوری مثل کشور ما تو زمینه اختلاس و گرونی و تورم پیشرفت نداشته....
محمد
۲۰:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کدام دستاورد اقای رئیس جمهور که داروی دپاکین که برای بیماران مبتلا به صرع حیاتی می باشد در هیچ داروخانه ای پیدا نمی شود
ناشناس
۲۰:۴۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
۲تا از دستاوردهایی که تو زندگی و سفره ی ملت تاثیرگزار است رو بگید.
آدمی که سقف بالاسر نداره و سفره اش خالی داره میشه که ماهواره و هسته‌ای به کارش نمیاد مرد مومن.
امیررضا
۲۰:۴۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
آره خیلی دستاورد داریم، جیب خالی و تورم دیوانه وار هم توهمی هستش که ما داریم شما راست میگید جناب رئیسی!!
ناشناس ۹
۲۰:۴۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
حتمی به خاطر همین پیشرفت هاست که سرم و انتی بیوتیک هم تو داروخانه ها گیر نمیاد
ناشناس
۲۰:۴۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
ازوقتی نسخه الکترونیکی شده پزشکان باویزیت بالا اصلا نسخه را وارد سامان تامین اجتماعی و دیگر بیمه ها نمیکنند .یکبار رفتم دکتر فکرکردم نسخه را واردسامانه کرده وقتی رفتم داروخانه طرف قرارداددکتر!!!!دیدم یک نسخه یک میلیون وسیصد نسخه پیچید .تازه دارو راهم تغییر ودو مکمل 450000تومانی نوشته بود اخر با حقوق 5800000درماه ویزیت 206000تومان و نسخه بالای یک میلیون بخاطر فرار از مالیات چه کنیم. این نسخه به ضرر ماست
ناشناس
۲۰:۴۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دستاورد‌های عظیم ایران در زمینه های نظامی و علمی قابل تقدیر است
منتهی در زمینه های اقتصادی (معیشت مردم - شغل - مسکن - فساد گسترده و عدم برخورد با مفسدین - فرار سرمایه های انسانی و سرمایه های غیر انسانی و ...) و
همچنین زمینه های اجتماعی (اعتیاد - کودکان کار - طلاق - سرقت - حاشیه نشینی...) و زمینه های فرهنگی (مرگ اخلاق و تقوی) باعث افسوس و صد البته حیرت از این همه ناکارآمدی مسئولین نظام میباشد
ناشناس
۲۰:۴۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اونا کینه کردن شما چرا اینترنت و درآمد مجازی روی مردم بستین؟
ناشناس
۲۰:۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
فقط به روس‌ها مربوطه
همه جا رو فروختین به اونا
خودتون هم کم بشید برید اونجا
ناشناس
۲۳:۰۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
نظام مقدس ج.ا.ا. و ملت شریف ایران اسلامی , با دست خالی هشت سال در برابر تمام دنیا ایستاد و همه دشمنان را به زانو درآورد , اینها که مشتی اراذل و اوباش و هرزه خیابانی , بیش نیستند . بزودی شاهد نابودی کامل خودشان و اربابان ثیفتر از خودشون خواهیم بود .
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینترنت رو چرا دوباره قطع کردید
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
شیش تا از انگلیس خوردیم
چطوری برا ملی پوشا دعا کرد ؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
با سلام
خیلی ببخشید آقای رئیس، دولت شما که خیلی دستاورد داشت. دستاورد اصلی دولت کوچک کردن سفره مردم است. در طی یک سال و نیم دولت جنابعالی قیمت خانه 3 و قیمت ماشین تقریبا 2 برابر شده است. انصافا دولت بسیار خوبی برای دلالان هستید. واقعا خیلی خسته نباشید.
وسلام
ناشناس
۱۹:۵۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه در داخل کشور از جنایت های آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان حمایت می کنند.
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
اغتشاشگران مورد مورد عربستان سعودی در ایران از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند
ناشناس
۲۱:۰۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
حادثه یعنی چه ؟
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
امت حزب الله و قهرمان پرور ایران اسلامی , آماده برای یک نبرد تمام عیار با داعشی های داخلی . خداوند پشتیبان جبهه حق است . پیروزی و غلبه نظام مقدس ج.ا.ا. بر مزدوران و عوامل داخلی شیطان صفت استکبار جهانی در پیش و نزدیک است . این محاربان با خدا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند . نه در مهاباد و پیرانشهر و جوانرود و نه در هیچ نقطه ای از ایران اسلامی . مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی فریب تبلیغات مسموم رسانه های غربی و عربی و فضای مجازی را نخورند .
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
میشه بپرسم از چه دستاوردی صحبت میکنید؟! رفاه امنیت اعتبار بین المللی کدومش
ناشناس
۱۹:۴۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دقیق میشه بگی کدوم دستاور!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
خب چیکار کنیم تیم ملی باخت میکنه هم باید اینترنت همراه رو قطع کنن؟
ناشناس
۱۹:۲۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دقیقا کدوم دستاورد!!!
۶ماهه برا بچم دنبال کو آموکسی کلاوم نیست!!!
بعد تو میگی دستاورد!!!!
ناشناس
۱۹:۲۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کدوم دستاورد عظیم. سفره ها خالیه، مردم بی کارند، دریاچه ها را خشکاندید، کم آبی بیداد می کند، آلودگی هوا نفس شهر ها را گرفته، کشاورزی ویرانه، صنعت ویرانه، آموزش پرورش و نظام آموزشی عقب مانده است ... کجائید شما، چرا بیدار نمی شوید. به خدا همینا باعث اعتراضه و گرنه مردم با نظام و ایران مشکلی ندارند.
ناشناس
۱۹:۲۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مافیا را برکنار کن
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
واقعاً که دشمنان وبدخواهان ملت ایران که هیچ دردنیا تا حالا این چنین پیشرفتی سابقه نداشته است واقعا این همه تورم و گرانی یک طرف و یک شبه میلیاردر شدن یک عده خاص هم در این گرانی‌ها وتورم هم یک طرف کجا دیده و یا شنیده‌اید
ایرانی
۱۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بازم که اینترنت رو قطع کردید !!!
ناشناس
۱۹:۰۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
در دستاوردای نظامی هیچ شکی نیست ولی یک مورد دستاورد اقتصادی که تاثیر بر معیشت مردم داشته باشه نداشتیم
ناشناس
۱۹:۰۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
در دستاوردای نظامی هیچ شکی نیست ولی یک مورد دستاورد اقتصادی که تاثیر بر معیشت مردم داشته باشه نداشتیم
حصام
۱۸:۳۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
خوب بهونه ای افتاده دستتون خداوکیلی
ناشناس
۱۸:۳۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اگر قضایا از اول علمی و کارشناسی پیش می‌رفت اینقدر کمبود پزشک نداشتیم و سطح درآمدی پزشک و پرستار و... اینقدر نبود و اینقدر نارضایتی از سیستم درمانی نداشتیم
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کمبود پزشک نداریم کلا قوانین کشور طوری تعریف شده هر کس به نفع خودش مجلس هم قانون گذاشته تو مجلس کارگر و سفیر نمیتونی بفرستی که از حقشون دفاع کنن هر کس زورش سره دو ریال بیمه تکمیلی که اون هم ازت میگیرن بخاطر رفتن به جیب پزشکان هست کسی به فکر قشر ضعیف نیست
جمهوری خلق ایران
۱۸:۰۳ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
خوبیش اینکه ماه بعد دیگه نیازی به نشست دلیل فرسایش خاک و سرمایش زمین نیازی نیست خواهر صهیون عزیز !
خدا انسانخالق رسول
۱۷:۴۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کور شود دشمن من !