سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی انگوت شانه سازی شده است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت از انجام ۳۳۰ کیلومتر شانه سازی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خبر داد.

علی بابازاده با بیان اینکه از این میزان شانه سازی ۷۵ کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی و ۲۲۵ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی انجام شده افزود: این عملیات راه‌های روستایی محورانگوت-گرمی، انگوت- قاسم کندی، انگوت-درگاهلو، قباله-زیوه، چنارخروسلو را شامل می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در بازدید از محور قره آغاج با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته ۱۷۰ کیلومتر از افتادگی لبه آسفالت راه‌های شهرستان انگوت ترمیم شده تصریح کرد: این عملیات در راه‌های روستایی سه راهی قلیج خانلو تا مردان، انگوت-قاسم کندی، محور سرو آغاجی، انگوت-درگاهلو و آقامحمدبیگلو-کدخدالو انجام شده است.

بابازاده انجام ۱۲ هزار متر مربع لکه گیری هندسه راه را در ۷ ماهه گذشته توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: از این میزان ۳ هزار و ۳۵۰ متر توسط پیمانکاردر محور فرعی و ۸ هزار و ۶۵۰ مترمربع نیز توسط اکیپ راهداری در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

او از انجام ۲۲۰ کیلومتر عملیات تیغ زنی در راه روستا‌های کورامالو، خانعلی کندی، ماراللو، شهبازلو، گلین بلاغی، کلانتر، زاویه سنگ، چنار خروسلو، کچی قشلاقی علیا و سفلی، قشلاق آقابابا، قطار کندی، ایلخی، سلوک، قره سقال و محور درگاهلو-زیوه خبرداد و بیان کرد: در جهت هموارسازی راه‌های روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد آن‌ها ۱۱۲ کیلومتر از راه روستایی شهرستان انگوت تسطیح و کمپکت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها راهداران ۷۱ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت را در ۷ ماهه گذشته خط کشی کرده اند گفت: ۳.۵ کیلومتر از محدوده جداقشلاق تا باغش قشلاقی از محور قباله زیوه زیرسازی و جهت اجرای آسفالت آماده سازی شده است.

بابازاده در مدت یاد شده تعریض مقطعی ۹۵۰ متر ازسراشیبی‌ها را در جهت خروج اضطراری از دیگر فعالیت‌های راهداران عنوان کرد و اظهار داشت: ۳۰ مورد از پیچ‌های خطرناک و نقاط پرحادثه در محور‌های اصلی و فرعی و روستایی این شهرستان توسط راهداران حذف و اصلاح شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۱۸ مورد اخطار کتبی به متخلفان ساخت و ساز‌های غیرمجاز ابلاغ و تخریب انجام شده، ۸ مورد تخریب راه دسترسی در حریم راه، ۱۲ مورد برخورد با دستفروشان حاشیه راه انجام و ۲۳ مورد از تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیر مجاز نیز در حاشیه راه‌ها جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه و نصب ۱۵۰ عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی و مسیرنما (۳۲ عدد محور اصلی، ۳۸ عدد محورفرعی و ۸۰ عدد محور روستایی) و همچنین تعویض ۲۹۰ عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی در محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت خبر داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.