سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج به قدرت وسرمایه عظیم و گره‌گشای ملت تبدیل شده است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، پنجم آذر ماه ر از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بسیج صادر شده، چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در یک مقطع بسیار حساس و سرنوشت‌سازی تولد یافت.

در آن برهه از زمان که همه بدخواهان عالم در تلاش بودند به هر طرق ممکن از رشد و گسترش انقلاب اسلامی ممانعت کنند اما در این شرایط،امام بزرگوار با نگاهی ژرف اندیش ،جامع نگر و فراگیر،آینده و امنیت نظام اسلامی و کشور را با یک تصمیم الهی تضمین کرده و در پنجم آذرماه سال 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.


بیشتر بخوانید


حضـور و جوشــش بـســیجیـان در بیش از چهـار دهـــه‌ از عمرپر برکت انقلاب اسلامی در درونمایۀ خود، برکت و بیداری را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت خواهان و آزاداندیشان جهان به ارمغان داشته است بسیج به یک قدرت وسرمایه عظیم و گره‌گشای ملت تبدیل شده است که در عرصه های رویارویی با دشمنی های نظام سلطه وتحمیل 8 سال جنگ تمام عیار به ملت و دسیسه های داخلی ، صحنه جنگ اقتصادی و جنگ نرم ، مقتدرانه در مقابل همه هجمه های ایادی استکبار جهانی جانانه ایستاده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک هفته بسیج، از فرماندهان و بسیجیان ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری که با مجاهدت های مخلصانه و خدمات بی منت و بی انتهای خود در روند پیشرفت و تعالی کشور و استان و بخصوص در وقایع اخیر تلاش می کنند ، تشکر و قدردانی می نماید.

عظمت ، موفقیت و اقتدار روزافزون همه بسیجیان انقلابی و ولایتمدار تحت راهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) است، را از درگاه حضرت حق خواستارم.

در پایان یاد و خاطره و آرمان های تمدن ساز همه شهیدان مظلوم و مقتدر بسیجی را در عرصه های مختلف دفاع ازکیان نظام اسلامی گرامی داشته و به ارواح پاک و مطهرشان درود می فرستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری30 آبان 1401

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.