سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

پاسدار امیرحمزه خزائی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام گروه‌های جهادی در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی ۲" به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم استان، گفت : در این رزمایش چهار هزار بسیجی جهادگر استان کرمانشاه در قالب ۴۰۰ گروه به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در همه مناطق محروم استان خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و فرهنگی ارائه خواهند داد، گفت: کار اعزام این گروه‌های جهادی از ۲۸ آبان شروع شده و تا هفتم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

خزایی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۹۲۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار دارد، گفت: گروه‌های جهادی استان در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در قالب برنامه قرارگاه نوروزی با ظرفیت ۱۱۵ گروه جهادی به تعداد قریب به هزار جهادگر در یک فرصت یک ماهه در مناطق محروم خدمات رسانی آموزشی، عمرانی و ... داشتند.

 خزائی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان کرمانشاه در اردیبهشت امسال به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در بازه زمانی ۱۷ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت رزمایش "جهادگران فاطمی یک" را برگزار کردند، گفت: در طول این رزمایش ۱۰ روزه، ده‌ها گروه جهادی با ظرفیت ۱۰ هزار نفر روز در عرصه‌های مختلف محرومیت زدائی درسطح کل استان فعالیت داشتند.  

خزایی اضافه کرد: در تابستان هم گروه‌های جهادی با برگزاری برنامه قرارگاه تابستانی با اعزام ۱۶۸ گروه جهادی شامل ۲۵۰۰ نفر از جهادگران استان در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی مانند آبرسانی، خانه نیازمند، خدمات پزشکی، میز‌های خدمات اداری، فرهنگی، آموزشی و کشاورزی درسطح استان به اارئه خدمت پرداختند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.