سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از هزار تن اضافه بار در جاده‌های خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از کشف بیش از هزار تن اضافه بار از ابتدای امسال در جاده‌های استان خبر داد.

حاجی صفری گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۵۲ تن اضافه بار در محور‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی کشف شده است.

او افزود: حمل بار بیش از ظرفیت مجاز یکی از عوامل مهم تخریب رویه آسفالت جاده‌ها و ابنیه فنی است که علاوه بر وارد کردن هزینه‌های فراوان و تخریب جاده ها، احتمال وقوع تصادف را برای کاربران جاده‌ها و خودرو‌ها افزایش می‌دهد.

حاجی‌صفری اظهار کرد: بیش از ۹ هزار و ۹۸۰ راننده ناوگان عمومی بین شهری استان نیز کارت سلامت دارند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: هم اکنون ۵ مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری فعال هستند.

او با بیان اینکه کارت سلامت رانندگان که تأیید کننده سلامت جسمی و روحی و روانی رانندگان است از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر می‌شود تصریح کرد: رانندگان ناوگان مسافری و باری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان مراجعه کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.