سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین دوره جامع ضوابط طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری برگزار می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری اولین دوره جامع ضوابط، استاندارد‌ها و معیار‌های فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: اولین دوره جامع ضوابط، استاندارد‌ها و معیار‌های فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره کل سرمایه‌گذاری وزارت میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: الزامات تهیه طرح‌های توجیهی فنی و اقتصادی سرمایه‌گذاری، ضوابط و آیین‌نامه‌های تاسیسات گردشگری، الزامات تهیه مدارک فنی و نقشه‌ها و الزامات طراحی منظر و کاشت فضای سبز محوطه طرح‌های گردشگری از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره جامع است.

سریع‌الاطلاق تاکید کرد: آموزش‌های این دوره به منظور آشنایی هرچه بیشتر مهندسان و مشاوران حقیقی و حقوقی که در حوزه تهیه طرح‌ها و نقشه‌های پروژه‌های گردشگری فعالیت دارند با الزامات مورد انتظار برای تسریع در روند دریافت مجوز‌های قانونی انجام می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در این دوره سیاست‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان برای مشاوران سرمایه‌گذاران تشریح می‌شود تا بتوانند مطابق با این سیاست‌ها نسبت به تدوین طرح‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری بپردازند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل با اشاره به ارائه گواهینامه به شرکت‌کنندگان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند تا ۹ آذرماه به دبیرخانه شورای فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مراجعه کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.