سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساعدت میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان آبگرم

رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: در نیمه نخست امسال نیکوکاران بیش از سه میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان به نیازمندان آبگرم کمک کردند.

امانی رئیس کمیته امداد آبگرم گفت:  طی ۶ ماهه نخست سال جاری نیکوکاران بیش از سه میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان و محرومان آبگرم کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد آبگرم اضافه کرد: از این میزان کمک بیش از ۴۸۷ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه و بیش از ۱۳۱ میلیون تومان صدقات مردمی بوده که از یک هزار و ۵۵۵ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۹۵۰ میلیون تومان از سوی یک هزار و ۲۴۸ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین به ۴۱ فرزند یتیم و ۱۶۸ فرزند محسنین مساعدت شده است که همه این کمک‌ها به طور مستقیم از سوی حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز می‌شود.

امانی عنوان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸۹۵ میلیون تومان در پنج مرکز نیکوکاری توسط اعضای این مراکز جمع آوری و توسط همین افراد برای نیازمندان صرف شده است.

وی با اشاره به کمک‌های مختلف صورت گرفته اظهارکرد: کمک‌های مردمی اساس خدمت رسانی به نیازمندان است از همین رو تلاش می‌کنیم با تعامل و همکاری با خیران نیاز‌های محرومان را شناسایی و رفع کنیم که در آخرین اقدام یکی از خیران ۴۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویی اهداء کرد.

رئیس کمیته امداد آبگرم یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۲*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان آبگرم اهداء کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.