سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخاله برداری از معابر آبادان آغاز شد

شهردار آبادان از آغاز طرح پاکسازی و نخاله برداری از معابر آبادان خبر داد.

یاسین کاوه پور شهردار آبادان گفت: طرح پاکسازی و نخاله‌برداری از سطح مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز و به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت تا شهری پاکیزه و خالی از نخاله داشته باشیم.

او پاکسازی معابر و ساماندهی فضای سبز را از دیگر اهداف این طرح خواند و گفت : تاکنون مناطق ایستگاه یک قدس تا ایستگاه پنج، حدفاصل میدان فرودگاه تا میدان کاروانسرا، میدان نفت تا تانکفرام، فلکه دریاقلی تا ایستگاه پنج ۴۰ متری ذوالفقاری آبادان پاکسازی شده اند.

این مسئول تاکید کرد پاکسازی و تمیز کردن مناطق آبادان به منظور رفع و کاهش آلودگی‌ محیطی، بهبود و ارتقای بهداشت محیط شهری، ایجاد محیط سالم برای شهروندان توسط عوامل و پاکبانان خدمات شهری سطح شهر به صورت مستمر اجرا می شود.

او به ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری نیز اشاره کرد و گفت : بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.

شهردار آبادان ادامه داد: نگهداشت شهری، نخاله‌برداری، تکمیل و راه‌اندازی شبکه دفع آبهای سطحی، برنامه ریزی برای نگهداری و احداث سرویس بهداشتی در محل‌های مورد نیاز، ساماندهی آب نماها، تکمیل و راه‌اندازی شبکه آب خام، بهبود وضعیت فضای سبز و احداث پارک، زیباسازی شهری در حوزه خدمات شهری از اولویت‌های کاری این شهرداری است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.