سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان ۱۲۰۰ نفر در نرماشیر

سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر از اجرای طرح ویزیت رایگان در این شهرستان به مدت ۵ روز توسط بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر از اجرای طرح ویزیت رایگان در این شهرستان به مدت ۵ روز توسط بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر از محرومان و نیازمندان شهرستان نرماشیر در این طرح رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: با حضور بیش از ۴۰ دکتر فوق تخصص از قرارگاه بقیه الله (عج) تهران در قالب گروه جهادی در بحث دندانپزشکی (عصب کشی، ترمیم، جرم گیری و...) و جراحی سرپایی به مدت ۵روز در نرماشیر فعالیت کردند و بیش از ۶۰۰نفر دندانپزشکی و ۶۰۰ نفر جراحی سرپایی از این طرح بهرمند شدند.

فرمانده سپاه نرماشیر در ادامه با بیان اینکه بحث جراحی سرپایی و ختنه هم در این طرح بصورت رایگان اجرا شده است، گفت: در این طرح توسط دکتران فوق تخصص جراح این گروه جهادی بیش از ۶۰۰نفر هم جراحی و همچنین ختنه هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این طرح توسط این جهادگران ۳۰۰بسته فرهنگی و بهداشتی در بین محرومان شهرستان توزیع و دیوار نویسی در مدارس و نهاد‌های شهرستان به متراژ۴۰۰ متر توسط این جهادگران صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.