سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار قم؛

خانه فرهنگ و هنر ملل در قم افتتاح شد

مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ و هنر ملل با حضور استاندار، معاون وزیر ارشاد و شماری از هنرمندان کشورهای مختلف در قم برگزار شد.

به نقل از  روابط عمومی استانداری قم، مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ و هنر ملل با حضور شاهچراغی استاندار قم، هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی در تالار شهید آوینی قم برگزار شد.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ و هنر ملل، از غرفه‌های هفته فرهنگی هنری استان قم در تالار شهید آوینی بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه استان قم در عرصه‌های فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان قم در عرصه بین‌المللی و همچنین فعال‌سازی ظرفیت‌های نهان فرهنگی این استان رسالتی است که باید با حمایت‌های ملی و اهتمام مسئولان مربوطه دنبال شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی را به خانه فرهنگ و هنر ملل اختصاص داده است تا میزبان برنامه‌های فرهنگی برای مخاطبان بین‌المللی باشد و این یک اقدام مبارک و قابل‌تقدیر است.

سیدمحمد هاشمی تصریح کرد: بسیاری از مخاطبان خانه فرهنگ و هنر ملل، علاوه بر یادگیری دروس حوزوی در قم، جزو فعالان فرهنگی و هنری نیز هستند و یک حرکت مستمر و ریشه‌دار را در قم رقم خواهند زد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.