سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم کاراته مهاجرین افغانستان مقیم ایران قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان شد + فیلم

سرپرست تیم کاراته مهاجران افغانستان گفت: اعضای تیم کاراته مهاجران افغانستان از ۶ استان تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، بوشهر و قم انتخاب شده اند.

سرپرست تیم کاراته مهاجران افغانستان گفت: در مجموع ۶ نفر اعضای تیم کاراته مهاجران افغانستان از استان های تهران اصفهان فارس خراسان رضوی بوشهر و قم انتخاب شده اند.

سرپرست تیم کاراته مهاجرین افغانستان گفت ۱ نفر در بخش کاتا و ۵ نفر در بخش کمیته (مبارزه) به افغانستان اعزام شدند و تمام مبارزها توانستند مدال دریافت کنند و این در نوع خود بی نظیر است.

در این دوره از مسابقات که در افغانستان برگزار شد از ۲۴ استان شرکت کرده بودند تیم مهاجرین ۴ طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.

در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان تیم کاراته مهاجرین افغانستانی مقیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

سرپرست تیم کاراته مهاجران افغانستان گفت مهاجرینی که اعزام شده بودند همه بزرگ شده و یا متولد ایران هستند و این بسیار برایشان جالب بود که به افغانستان رفته بودند و از نزدیک کشورشان را می دیدند.

سرپرست تیم کاراته مهاجران افغانستان گفت مقامات طالبان در این مسابقات حضور پیدا کرده و اظهار کردند این مسأله که این تیم و اعضای مهاجرین در ایران به این مراتب رسیده اند بسیار عالی و شایسته تقدیر است.

سرپرست تیم کاراته مهاجران افزود: ۴ نفر برتر این مسابقات به مسابقات آسیایی در ازبکستان که در هفته پایان آذر ماه برگزار می شود اعزام می شوند.

در مسابقات آسیایی ازبکستان آزمون داوری مربیگری برگزار می شود و کاراته کارهایی به ازبکستان اعزام می شوند از بزرگسال تا نوجوان هستند.

در پایان احمدی از فرصت هایی که ایران چه از لحاظ علمی ورزشی اقتصادی هنری و فرهنگی در اختیار مهاجرین قرار داده است تشکر و قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.