سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور مسافرتی مسابقات جام جهانی قطر ۳۰۰ مسافر از خراسان رضوی دارد

دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: حدود ۳۰۰ نفر در قالب تور‌های مسافرتی جام جهانی از خراسان رضوی برای تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر می‌کنند.

فرهاد دوایی دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی گفت: این تعداد تماشاگر جام جهانی فوتبال تا پایان هفته پیش در تور‌های مربوطه ثبت نام کرده و اقدام به شرکت در این سفر برای تماشای بازی‌های مسابقات جام جهانی این دوره شده‌اند.

او افزود: علاوه بر این بیش از یکصد نفر نیز با برخورداری از کارت‌های اعتباری خارجی متعلق به خود یا آشنایانشان خارج از دفاتر خدمات مسافرتی استان موفق به خرید بلیت بازیها، هواپیما و رزرو هتل جهت اقامت شده‌اند که در شمار شرکت کنندگان تور‌های مسافرتی استان به مقصد قطر شمارش نمی‌شوند.

دبیر انجمن خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی ادامه داد: خرید تور‌های مسافرتی از مبدا مشهد به صورت میانگین چهار هزار دلار برای هر نفر به ازای تماشای سه بازی رقابت‌های جام جهانی فوتبال قطر هزینه داشته است.

دوایی بیان کرد: قیمت بلیت تماشای جام جهانی قطر در سه رده به ترتیب ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار است که در بازار سیاه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار هم به فروش رفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.