سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان مسلح در چابهار منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح سمت شهروندان اقدام به تیراندازی و در نهایت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می‌بردند خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار شده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه گشت‌های هدفمندی در سطح شهرستان راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین هویت سه سارق همدست را مشخص و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و در مخفیگاه این متهمان یک دستگاه موتورسیکلت و در بازرسی بدنی تعداد یک گوشی تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد.

جوکار بیان کرد: این سارقان جوان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی علت وقوع بسیاری از این سرقت‌ها را بی‌توجهی مالکان به هشدار‌های پیشگیری از سرقت و اصول حفاظتی دانست و اظهار داشت: رها کردن موتورسیکلت بدون قفل و زنجیر در معابر، روشن گذاشتن آن در معابر و ترک لحظه‌ای و جا گذاشتن سوئیچ بر روی موتورسیکلت از مهمترین مصادیق بی‌توجهی به اصول امنیتی در نگهداری از این وسیله نقلیه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.