سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان مناسب‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، شاهد رونق اقتصادی در گیلان باشیم.

عزت‌الله ضرغامی در سفر یک روزه خود به شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت ساحل‌سازی در کنار دریا و رودخانه برای رونق گردشگری در گیلان ، گفت: رودخانه چاف و چمخاله به طول ۵ کیلومتر به دریا منتهی می‌شود و موقعیت خوبی را برای گردشگری دارد.

وی افزود: شهرداری چاف و چمخاله در مسیر رودخانه چمخاله به سمت دریا ساحل‌سازی موقتی انجام داده که با توجه به ظرفیت موجود، این منطقه به سرمایه گذاری بیشتری برای جذب گردشگر نیاز دارد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه گیلان یکی از مناسب‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است، گفت: با توجه به طبیعت بکر گیلان باید با سرمایه‌گذاری و برداشتن موانع، شاهد رونق صنعت گردشگری در این استان باشیم.

عزت الله ضرغامی در این سفر پس از ادای احترام به شهدا، از روستای دیوشل ، ساختمان تاریخی اداره نوغان شهر شلمان و بندر گردشگری چمخاله و طرح‌های زیرساختی شهرداری چاف و چمخاله در شهر و ساحل بازدید کرد. 

وی همچنین بصورت چهره به چهره با مردم روستای دیوشل گفتگو کرد.

در بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بازارچه سنتی پخت نان سنتی در ملاط بخش کومله لنگرود، پیگیری موضوعاتی نظیر نداشتن گاز برای پخت و پز، پرداخت تسهیلات کم بهره به غرفه داران بازارچه سنتی و نبود سرویس بهداشتی در این مکان مطرح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.