سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در سرخه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص، ۸۵ عنوان برنامه اجرایی و ۳۰۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در سرخه خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: هفته بسیج هر روز با عنوان خاصی نام‌گذاری شده است و هم‌زمان با ۲۹ آبان، هفته بسیج با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت» آغاز می‌شود.

ادهم تصریح کرد: دوشنبه با عنوان «بسیج، مسجدمحوری و جامعه اسلامی»، سه‌شنبه «بسیج، نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه «بسیج، مردم‌سالاری و ایران قوی و مستقل»، پنج‌شنبه «بسیج، مظهر جهاد و شهادت»، جمعه «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر هم‌زمان با روز بسیج مستضعفین و آخرین روز از هفته بسیج با نام «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نام‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۴۰ عنوان برنامه شاخص، ۸۵ عنوان برنامه اجرایی و ۳۰۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت بسیج، ناحیه و حوزه‌های مقاومت اجرایی شهرستان سرخه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه عنوان کرد: نخستین برنامه شاخص کشوری که به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور در استان البرز و به‌صورت ویدئوکنفرانس و گفت وگوی تصویری به‌صورت سراسری اجرا می‌شود، افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ است که در روز شنبه، بیست و هشتم آبان ماه به مدت ۱۰ برگزار و در شهرستان سرخه نیز در جوار امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) در روستا لاسجرد اجرا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.