سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی:

قطعنامه‌ شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران با فشار شدید آمریکا و متحدانش تصویب شد

نذیری اصل گفت: قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران با فشار شدید سیاسی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به تصویب رسید.

محسن نذیری اصل سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست امروز خود تحت فشار شدید سیاسی کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قطعنامه‌ای علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان به تصویب رساند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: در جریان بررسی این موضوع، حامیان پیش نویس قطعنامه اطلاعات ساختگی و ادعا‌های بی اساسی برای توجیه رویکرد غیرسازنده خود به شورای حکام ارائه کرده و کوشیدند این نشست را به ابزاری برای پیگیری اهداف کوته بینانه سیاسی خود و فراتر از چهارچوب وظایف و اختیارات آژانس تبدیل کنند.

نذیری در ادامه ضمن اشاره به اینکه این دسته از کشور‌ها طی هفته‌های گذشته از هیچ تلاشی برای زیر سوال بردن تعامل مستمر ایران با آژانس و ایجاد تردید در مورد چشم انداز دستیابی به توافق در خصوص لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و احیای برجام، دریغ نکرده اند، تأکید کرد: ما قویا معتقدیم این قطعنامه هیچ نتیجه‌ای برای بانیان آن به ویژه در زمینه ترمیم وجهه مخدوش شده آن‌ها به عنوان ناقضان اصلی برجام و زمینه سازی برای توجیه تحریم‌های یکجانبه بیشتر علیه ملت ایران، نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تصویب قطعنامه غیر اجماعی ارائه شده از سوی سه کشور اروپایی و آمریکا در نشست امروز شورای حکام را به عنوان اقدامی سیاسی، غیرسازنده و نادرست به شدت محکوم و آن را غیر قابل قبول و مردود می‌داند، عنوان کرد: این قطعنامه از ایران می‌خواهد که با آژانس تعامل و همکاری داشته باشد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان کرد: با توجه به تداوم همکاری‌های گسترده ایران با آژانس، دعوت از ایران برای همکاری با آژانس، آن هم با استفاده ابزاری از شورای حکام و اعمال فشار از طریق تصویب یک قطعنامه، غیرموجه و بی معنی است.

نذیری در ادامه ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون با حسن نیت کامل جهت برطرف کردن برخی ابهامات در خصوص مسائل باقیمانده پادمانی با آژانس همکاری و تعامل سازنده داشته است، افزود: انتظار ما از آژانس این است که با رویکردی مستقل، بی طرفانه و حرفه ای، بدون تاثیرپذیری از اهداف سیاسی برخی کشور‌ها جهت برطرف کردن این ابهامات پادمانی که به اذعان خود آژانس هیچوجه نگرانی عدم اشاعه‌ای نیز ندارند، تلاش کنند. برخی از این ابهامات مربوط به موضوعات گذشته میان ایران و آژانس است که در سال ۲۰۱۵ برای همیشه توسط شورای حکام بسته شده اند.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان از شفاف‌ترین برنامه‌ها در میان کشور‌های عضو آژانس است، اظهار کرد: اهداف سیاسی بانیان این قطعنامه ضد ایرانی محقق نخواهد شد، اما تصویب آن می‌تواند بر روند همکاری و تعاملات سازنده جمهوری اسلامی ایران با آژانس اثرگذار باشد.

نذیری با تأکید بر اینکه اجرای بدون وقفه پادمان و فعالیت‌های گسترده راستی آزمایی آژانس در ایران طی دو دهه اخیر تنها در پرتو همکاری و حسن نیت ایران امکان پذیر بوده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به اصل وفای به عهد در اجرای تعهدات بین المللی خود، در دفاع از منافع و حقوق کشور و مقابله با فشار‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا و کشور‌های غربی مصمم و پایدار خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارند.
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
چرا تاکنون جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان تشکیل نمی شود؟
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
اروپا تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است
که کشورهای اروپایی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، اقدام عملی نکردند و تعهداتشان را در مورد برجام انجام ندادند.
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
هند یک موشک بالستیک آزمایش کرد پس چرا شورای حکام آژانس انرژی اتمی خیانتکار قطعنامه ‌تصویب نکرده است.
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
کشورهای غربی و همدستان آمریکا خودشان می‌دانند اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند
ادعاهای حقوق بشری کشورهای غربی و همدستان آمریکا، ادعاهای پوچ و واهی است و خودشان می‌دانند که اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر خود آنها هستند.
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
۳ کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۰۳:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بجای ابراز نگرانی از ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، نسبت به کلاهک های هسته ای دیگر کشورها موضع گیری کند.
تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.
امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.
همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.
متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.
هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار بداند عضو برجام نیست
اروپایی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتشان در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین عمل نکردند
مسئولین هم دیگر نباید با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کنند.
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
نماینده ایرلندی پارلمان اروپا:
آمریکا به کمک ناتو یک میلیون نفر را در عراق کشته است چرا این کشور را تحریم نمی‌کنید؟

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با اشاره به کشتار 1 میلیون غیرنظامی توسط آمریکا و سایر اعضای ناتو در عراق تصریح کرد اتحادیه اروپا در رویکردی متناقض در مقابل قتل‌عام غیرنظامیان عراقی به دست نیروهای آمریکایی سکوت کرد و هیچ تحریمی علیه این کشور صادر نکرد.
«میک والاس»، نماینده چپ‌گرای جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا که به مواضع انتقادی‌اش شناخته می‌شود، به رویکرد متناقض اتحادیه اروپا در قبال جنایات کشورهای غربی به ویژه آمریکا در غرب آسیا واکنش نشان داد. وی در پیامی که در صفحه توئیتر خود قرار داده بود،‌ در ارتباط با جنایات ارتش آمریکا علیه غیرنظامیان در عراق نوشت: «به چه دلیل، اتحادیه اروپا در واکنش به این قتل‌عام آمریکا در عراق، خواهان تحریم ایالات متحده نشد؟....» وی تصریح کرد: «ایالات متحده با کمک دیگر اعضای ناتو بیش از یک میلیون شهروند را در حمله غیرقانونی به عراق کشت و همچنان هیچ درخواستی برای تحریم هیچ‌کسی برای این تروریسم وجود ندارد.» در مجموعه توئیت‌هایی که نماینده پارلمان اروپا به آنها واکنش نشان داده است، تصاویری از نظامیان آمریکایی در عراق در کنار اجساد غیرنظامیان منتشر شده است. در یکی از این پیام‌ها نوشته شده است: «در چنین تاریخی (19 نوامبر) در سال 2005، تفنگداران دریایی آمریکا، کشتار پنج ساعته‌ای را در شهر حدیثه عراق به راه‌انداختند و 24 غیرنظامی غیرمسلح از جمله زنان، افراد میانسال و کودکان را قتل عام کردند. تمامی قاتلینی که برای این قتل‌عام بازداشت شدند، نه زندانی شدند و از این کشتار جمعی فرار کردند.»
گفتنی است، اتهامات جنایات جنگی آمریکا در هیچ دادگاه بین‌المللی پیگرد نشده، امّا در برخی موارد خود آمریکا اقدام به پیگرد متهمین نیروهای نظامی خود کرده ‌است که می‌توان پیش‌بینی کرد که نتایج این‌گونه تحقیقات چه خواهد بود و چه تنبیهی برای جنایت‌کاران در نظر گرفته می‌شود! آمریکا به عضویت دیوان بین‌المللی کیفری درنیامده است و یکی از شروطش برای پذیرش عضویت در این دادگاه عدم امکان بررسی جنایات جنگی سربازانش است؛ چون معتقد است که این‌گونه دادگاه‌ها به راحتی «می‌توانند بازیچه کشمکش‌های سیاسی شوند»!!
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
رسانه‌های جبهه مقاومت جنایت‌های آمریکا در یکصد سال اخیر به ویژه حمله به عراق، سوریه، ‌لبنان، افغانستان و یمن و... و قتل‌عام صدها هزار انسان بی‌گناه در این کشورها به بهانه دروغین مبارزه با تروریسم را برای جهان تبیین کنند و نشان بدهند که آمریکا خود سردسته باند تروریست‌ها و جنایتکاران عالم است. این از دست‌پرورده‌های او در سوریه و عراق و افغانستان کاملاً هویداست. زندان‌های مخوف و وحشی‌گری‌های آنها در زندان گوانتانامو و ابوغریب و... نیز باید در مقابل دیدگان عالمیان قرار گیرد.
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی در روزهای گذشته با 25 چهره تجزیه‌طلب بیش از 120 بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه آل‌سعود خبیث را نشان می‌دهد.
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
نماینده ایران در سازمان ملل تصاویر جنایت‌های داعش در شاهچراغ را به حامیان این تروریست نشان دهد و از آنان بپرسد آیا ازحمایت خود از این تروریست‌های دست‌پرورده‌شان حیا نمی‌کنند؟
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان، سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کسانی که در ایران ناآرامی ایجاد می‌کنند از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند
که تعداد اندکی که افراد بیگناه را در خیابان‌ها می کشند از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور میگیرند تا در ایران هرج و مرج ایجاد کنند.
تشکر از کره شمالی
۱۴:۴۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کره‌شمالی گوترش را عروسک خیمه شب بازی آمریکا نامید
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی از سال 1393 تاکنون به سرکردگی آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دولت حسن روحانی خیانتکار به همراه ظریف و عراقچی و غیره در این مدت 8 سال بیش از 999 هزار بار با آژانس جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است چرا؟
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
کشور‌های عضو گروه ۷ از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش حمایت می کنند چرا؟
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگران بازیچه دست آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستند
اغتشاشگران و آشوبگران بازیچه دست عوامل خارجی مانند اسرائیل و آمریکا و آل سعود هستند و این گول‌خورده‌ها با اغتشاش و آشوب دارند مقدمات تهدیداتی مانند حمله داعش به حرم شاهچراغ (ع) و اختلال در امنیت کشور را فراهم می‌کنند.
ناشناس
۰۰:۱۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
حمایت از آشوبگران و تروریست‌ها به نفع آمریکا و غرب نیست برای آمریکا و غرب گران تمام خواهد شد
با تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان قاطعانه برخورد می‌کنیم
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که مذاکره جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که توافق هسته ای جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که برجام جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
و این در حالی است که مذاکرات وین جنایت های آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان بیشتر کرده است.
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار جنگی است و هم نقض حقوق بشراست و هم بزرگترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه شورای حکام دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حضور آمریکا جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور آمریکا جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
حضور انگلیس جنایتکار در یمن از سال 2015 تاکنون تمامی منطقه را تهدید می‌کند.
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
در پاسخ به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار
تسلیحات رژیم صهیونیستی تمامی منطقه را تهدید می‌کند ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2003 تاکنون هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1945 تاکنون بیش از 999 هزار مورد مرتکب جنایات جنگی در سراسر جهان شده اند.
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار خودش همدست با جنایتکاران است.
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
۰۸:۰۴۲۸ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس به رسمیت نمی شناسیم
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است و هم توهین و خیانت به ایران بوده است
سوال اینجاست که آمریکا جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با آمریکا همکاری می کند.
سوال اینجاست که کشورهای اروپایی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارند پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با کشورهای اروپایی همکاری می کند.
سوال اینجاست که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کند.
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس غیر قانونی است و هم توهین و خیانت به ایران بوده است
سوال اینجاست که آمریکا جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با آمریکا همکاری می کند.
سوال اینجاست که کشورهای اروپایی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارند پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با کشورهای اروپایی همکاری می کند.
سوال اینجاست که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بمب اتمی و انواع سلاح های بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد پس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی همکاری می کند.
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
باید جنایت ۳ کشور اروپایی و آمریکا را به دنیا معرفی کنیم
۳ کشور اروپایی و آمریکا در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و هم به همراه گروه های تروریستی دست به اقدامات تروریستی می زنند.
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
باید جنایت ۳ کشور اروپایی و آمریکا را به دنیا معرفی کنیم
۳ کشور اروپایی و آمریکا در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و هم به همراه گروه های تروریستی دست به اقدامات تروریستی می زنند.
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار و مزدورانشان گران تمام خواهد شد.
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای برجام متهم است، نه مدعی
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای برجام متهم است، نه مدعی
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اروپایی‌ها جنایتکار به ویژه سه کشور اروپایی جنایتکار به دنبال از سرگیری مذاکرات برجام نیستند واین در حالی است که در شورای حکام آژانس برای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ضدایران قطعنامه تصویب کردند
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد استفاده سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای غربی توسط صدام و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت سال علیه مردم ایران قطعنامه تصویب نکرده است.
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مذاکره بی نتیجه است.
توافق هسته ای بی نتیجه است.
برجام بی نتیجه است.
مذاکرات وین بی نتیجه است.
مذاکرات دوحه بی نتیجه است.
.همکاری ایران با آژانس بی نتیجه است
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه تاکنون صفر!.
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد که ایران دیگر نباید با آژانس همکاری کند.
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حمایت شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از رژیم صهیونیستی حمایت از تروریسم است.
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مدیر کل آژانس برای اسرائیل جاسوسی کرده است و باید مجازات شود.
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تروریست های ایذه در مرز باکو دستگیر شدند
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس ثابت کرد که مذاکره ایران با سه کشور اروپایی و غیره در وین هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس نشان داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار هم مانند آمریکا و مزدورانشان با ملت ایران و حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است.
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را مانند اسرائیل به رسمیت نمی شناسم
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم/ آنان آشکارا از خیانتکاران و جنایتکاران حمایت می کنند.
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار دیگر نمی تواند بر دخالت، مداخله، اهانت و خیانت آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
همکاری ایران با آژانس در این مدت 9 سال غلط و اشتباه بوده است.
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست که چرا در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل قطعنامه صدور و صادر نشده است و نمی شود چون به خاطر که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای آمریکا هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای انگلیس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای فرانسه هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای آلمان هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای سایر کشور اتحادیه اروپا هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
سوال بنده این است که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد برنامه سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و به ویژه اسرائیل سکوت اختیار کرده است.
پس همکاری با آژانس از سال 1392 تاکنون دولتمردان و مسئولان کشورمان مقصر اصلی هستند.
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعتماد نداریم
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار از سلاح هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون دفاع، حمایت و استقبال کرده است چرا؟
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس خیانتکار هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

مذاکرات برجام به بن‌بست رسیده است بسیار عالی است و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
در‌های دیپلماسی با ایران همچنان باز نیست چون به خاطر که در‌های دیپلماسی را اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل غارت کردند.
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که قائل اعتماد نیستند ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و توجه نمی کنند.
آمریکایی ها جنایتکارعلنی و آشکار به همراه کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از اغتشاشگران کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند پس ادامه برجام و مذاکرات وین اشتباه از سوی ایران است.
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار مشروبات الکلی و دخانیات را درمورد ایران تحریم نمی‌کند، اما تحریم‌های دارویی، نفتی و بانکی را اعمال می‌کند.
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نماینده پارلمان اروپا: چرا اروپا مشکلی با اقدامات تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و اعضای اتحادیه اروپا ندارد؟
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس برای آمریکا و مزدورانشان گران تمام می شود
تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس برای سه کشور اروپایی و مزدورانشان گران تمام می شود
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فرانسه، آلمان و انگلیس هم در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا هستند.
نمی‌گذاریم آمریکا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
نمی‌گذاریم اروپا و متحدانش برای ما تصمیم بگیرند
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بین المللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاح های کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامه های شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد می شود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همه پرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا و هم از آمریکا دستور می گیرد متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هم مانند ظریف و عراقچی و روحانی درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ما مدعیان حقوق بشر را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
اروپا جنایتکار تاکنون در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره بیش از 999 هزار بار دروغ گفته است.
اتحادیه اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
اتحادیه اروپا و انگلیس از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که هر دو سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
گروه 7 اتهامات اتهامات علیه ایران را تکرار کرد
ادعای گروه هفت: ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای تصمیم نگرفته است/ و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 1397 و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای اروپایی خیانتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از توافق هسته ای خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است ولی متاسفانه سران بی ادب کشورهای غربی خیانتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی دانند و توجهی نمی کنند.
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال بوده است.
وزارت خزانه داری آمریکا 13 شرکت ایرانی را تحریم کرد همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش در این مدت 7 سال بوده است.
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سه کشور اروپایی و آمریکا ثابت کردند که سگ دست نشانده اسرائیل هستند.
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
همکاری ایران با آژانس از سال 1392 تاکنون به نفع کشور نبوده است.
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
انتظار ما از ایران این است نباید با آژانس خیانتکار همکاری کند
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
انتظار ما از ایران این است باید برجام را لغو کند
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه‌ شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین هم همکاری همه جانبه ایران با آژانس خیانتکار بوده است
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه‌ شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران با فشار شدید آمریکا و متحدانش تصویب شد/ و باز هم آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران با فشار شدید سیاسی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به تصویب رسید/ باز هم آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.