سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی و صنعتی در دهاقان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی و صنعتی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار امروز در شهرک‌های صنعتی دهاقان و پوده شروع شد.

رسول سواری امروز در مراسم بهره برداری از ۴ طرح عمرانی وصنعتی در شهرک صنعتی دهاقان، افزود: این طرح‌ها شامل بهره برداری از پروژه‌های شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی شهرک صنعتی دهاقان با ۳۰ میلیارد ریال هزینه و شبکه روشنایی شهرک صنعتی پوده با هزینه ۱۰ میلیارد ریال است.

او خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه توزیع آب، خط انتقال آب و مخزن هزار متر مکعبی زمینی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت هشت ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان همچنین گفت: عملیات اجرایی ساختمان نگهبانی و محوطه سازی شهرک صنعتی پوده نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز و مقرر شد که در مدت ۶ ماه تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

او با گرامیداشت ۲۵ آبان به عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی مولود انقلاب و در دهه ۶۰ تاسیس شده است و از دستاورد‌های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سواری با بیان اینکه ۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد واگذاری زمین به ۱۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان انجام شده و این واحد‌ها به بهره برداری رسیده است.

او با اشاره به اینکه سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان دهاقان ایجاد شده است، افزود: تسهیلات خوبی برای کمک به واحد‌های صنعتی در کارگروه رونق تولید ارائه شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم هر گونه کمکی و همکاری را در راستای آبرسانی و برق‌رسانی برای فعالیت بهتر واحد‌های صنعتی به آن‌ها ارائه خواهد داد.

شهرستان دهاقان در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در دامنه شرقی کوه‌های زاگرس واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.