سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در میلاجرد

پیکر ۲ شهید دفاع مقدس صبح امروز در شهر میلاجرد استان مرکزی تشییع شد.

پیکر‌های مطهر شهیدان اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی دو تن از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس که بر اساس آزمایش دی ان‌ ای هویتشان مشخص شده پس از سال‌ها فراق شناسایی به وطن بازگشته و در موطنشان شهر میلاجرد شهرستان کمیجان تشییع شدند.

پیکر این دو شهید دفاع مقدس برروی دستان مردم شهرستان کمیجان و شهر میلاجرد از مهدیه شهر میلاجرد تا گلزار مطهر شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم یادبود این شهدای تازه تفحص هم ساعت ۱۴ الی ۱۶ امروز در مهدیه شهر میلاجرد برگزار شد.

شهید علی‌اکبر سلیمانی در اولین روز از فروردین ۱۳۴۲ در میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان چشم به دنیا گشود، در زمان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ جهت انجام خدمت مقدس سربازی به عنوان پاسدار وظیفه لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در چهارم تیر ۱۳۶۷ به شهادت رسید، پیکر مطهر شهید در منطقه نبرد مفقود شد.

شهید اسدالله اسدی در ۱۳۴۲، در روستای میلاجرد، دیده به دیدار پدر و مادر منور کرد، برای انجام خدمت وظیفه، به عنوان سرباز، عازم جنوب کشور گردید، از طرف لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر امر جهاد یافت و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ چهارم تیر ۱۳۶۷، به همراه هم رزم و همسنگر و دوست صدیق و شهید وارسته، علی‌اکبر سلیمانی، در جزیره مجنون به معبود خود پیوست و به شهادت رسید، پیکر مطهر او در منطقه مفقود شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.