سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانایی و آگاهی ملت‌ها بزرگ‌ترین مشکل استکبار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بزرگ‌ترین مشکل استکبار جهانی و غرب، دانایی و آگاهی ملت‌ها است.

رضا قاسمیان با بیان این‌که بزرگ‌ترین مشکل استکبار جهانی و غرب، دانایی و آگاهی ملت‌ها است، گفت: نخبگان و اهل کتاب در شرایط فعلی رسالت بزرگی را بر عهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین جشن کتاب و هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: بزرگ‌ترین مشکل استکبار جهانی و غرب، دانایی و آگاهی ملت‌ها بوده و اتحاد دانایان فریب‌کار و نادانان ساده‌لوح، برای جوامع مشکل‌آفرین بوده و سبب عقب‌ماندگی ملت‌ها می‌شود و وقایع اخیر در کشور ما نیز متأثر از همین اتحاد است که نخبگان و اهل کتاب برای مقابله با این اتحاد، رسالت بزرگی را بر عهده دارند.

آمریکا اگر بتواند، برای نابودی همه ملت ایران تلاش می‌کند

قاسمیان افزود: آمریکا اگر بتواند، برای نابودی همه ملت ایران تلاش خواهد کرد و استکبار جهانی در حالی که افراد دارای فساد مالی را هرگز از بین نمی‌برد، اما در عوض، انسان‌های شریفی همچون دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور می‌کند.

او ادامه داد: راه‌اندازی نهضت سوادآموزی بعد از انقلاب اسلامی نشانه حقانیت نظام است به‌طوری که اکنون در کشور، خانواده‌ها به‌دنبال افزودن علم فرزندان خود هستند، نه باسواد شدن و این در حالی است که اوایل انقلاب بسیاری از افراد حتی سواد خواندن و نوشتن نداشتند.

نقش موثر افزایش میزان مطالعه در کاهش بیکاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: هم اکنون ۴ استان دارای بالاترین میزان مطالعه و کم‌ترین بیکاری هستند و ۴ استان دارای کم‌ترین میزان مطالعه نیز بیش‌ترین نرخ بیکاری را دارند و این به معنای وجود ارتباط بین مطالعه و کاهش بیکاری است که اهمیت بیش‌تر به مطالعه در جامعه به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

گفتنی است؛ در این آیین از میرنبی عزیززاده مولف کتاب تاریخ دشت مغان، یوسف بدرزاده مولف کتاب قاسمان زمان از دیار ساوالان و دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر جشنواره‌های دانایی و توانایی در استان تجلیل و از کتاب‌های اشعار سوگواری ترکی تألیف مزین، بایسته‌های ایران قوی از کانون آیت‌الله مروج، یک وعده لبخند از سوی گروه مولفان، تراژدی عشق اثر رامین محرمی و لیلا رستم‌پور و کتاب اصول و راهکار‌های هتل‌داری نوشته کامبیز نیکنام رونمایی شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.