سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌جمهور:

برخی خواص در اغتشاشات وظایف خود را انجام نداده و مردود شدند

آیین ملی جهادتبین و اطلاع رسانی هنرمندانه با حضور رییس جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی گشایش یافت.

آیین ملی جهادتبین و اطلاع رسانی هنرمندانه صبح روز پنجشنبه و با حضور ایت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران موسوم به «سالن اجلاس سران» گشایش یافت.

آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت:طبق بیان قرآن شایعه پراکنان و دروغ پردازان همچون منافقین و کافرین هستند، نقش دروغ پردازان و شایعه پراکنان کسانی که می‌خواهند ادراک و شناخت را آن طور که خود می‌خواهند رقم بزنند مانند منافقان است.

آرایش مناسب با جنگ رسانه‌ای وجود ندارد 

رییس جمهور ادامه داد: این افراد سعی دارند ادارک‌ها را عوض کنند نقاط ضعف را بزرگ جلوه دهند و نقاط قوت را ناچیز و کم بها نشان دهند، این همان جنگ رسانه‌ای است که امروز با آن مواجه هستیم. امروز آرایش مناسب با این جنگ وجود ندارد. ۴۳ سال دفاع ایستادگی و مقاومت، پیشرفت در حوزه علم و فناوری باید برای تنویر افکار عمومی بیان می‌شد در زمان خود انجام نشد و برخی گره‌های ذهنی را از سوی دشمن دشمن درست کرد و موجب ادراک نادرست و تصمیم ناصحیح و در ادامه اعمال ناشایست شد اول گره بود بعد باور بعد تصمیم و اراده و بعد از جلوه‌هایی ایجاد کرد. افراد مطلع باید این گره‌های ذهنی را باز کنند، روابط عمومی‌ها پل میان مردم و مسئولان هستند پُلی دو طرفه، این پُل ارتباطی باید خوب عمل کند.

آیت الله رییسی خطاب به مدیران و مسئولان روابط عمومی سراسر کشور گفت که اولین جامع‌ترین و گویا‌ترین روایت باید از شما مسئولان روابط عمومی‌ها صورت بگیر دروابط عمومی‌ها و رسانه‌ها هم در نقش دفاع و هم تهاجم هم حرکتی پیشگیرانه و هم حرکتی پیشتازانه هستند.

اگر اولین روایت از طرف شما نباشد مجبور به انفعال هستید

وی با بیان اینکه اولین روایت باید از طرف شما باشد اگر اولین روایت از طرف شما نباشد مجبور به انفعال هستید، تصریح کرد: به کار گیری نیرو‌های هنرمند و قوی در رسانه و روابط عمومی باید سهل و آسان شود از به کار گیری افراد ناتوان و کسانی که از واحد‌های دیگر سرخورده هستند در این واحد خودداری کنید.الان دقایق و ثانیه‌ها در اطلاع رسانی مهم است؛ لذا اقدام به موقع و زبان مناسب مهم است باید پاسخ‌ها اقناع کننده باشد، امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است. دشمنان به دنبال پیدا کردن تناقض و تعارض در اطلاع رسانی بین کارمند و رییس و یا دو وزارتخانه هستند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه آگاهی بخشی، شفافیت و به موقع اطلاع رسانی کردن و امید آفرین بودن اطلاع رسانی بسیار مهم است، اظهار داشت: راهبرد دشمن یاس آفرینی است روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید تبیین کنند که «ما می‌توانیم»، خداوند این توانایی و دانایی را به ما داده است. دانستن، خواستن و توانستن از ویژگی‌هایی است که اگر سازمان اداری ما به این ویژگی‌ها مزین باشد که نتیجه اش کار امید آفرین است.

رییس جمهور خطاب با حاضران در جلسه گفت: شما باید روایت قوت و پیشرفت را پیگیری کنید، شما باید راویان پیشرفت‌های کشور باشید، خیلی‌ها نمی‌دانند که چه پیشرفت‌هایی در کشور انجام شده است در شرایط تحریمی به این پیشرفت‌ها دست یافته ایم باید به موقع و متعهدانه پیشرفت‌ها را گزارش دهید. تحلیل رهبری انقلاب در دانشکده افسری دقیق بود فرمودند «دشمنی دشمنان با ما به دلیل پیشرفت‌ها است.»، باید این پیشرفت‌ها تبیین شود.

شرط موفقیت وجود مدیری توانا دارای انگیزه، اندیشه و روحیه جهادی است

آیت الله رئیسی ادامه داد: بودجه و اعتبارت برای انجام کار‌ها لازم است، اما شرط موفقیت وجود مدیری توانا دارای انگیزه، اندیشه و روحیه جهادی است، دشمن دارای امکانات هست، اما اگر اندیشه، انگیزه، تصمیم درست و عمل به هنگام و به موقع وجود داشته باشد، موفق می‌شوید. معطل گذاشتن اطلاع رسانی به ابزار اشتباه است، برخی از کسب و کار‌ها را ببینید برای معرفی ابزار و محصولات خود چگونه موفق هستند.

رییس جمهور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها رسالت سختی دارند، گفت: بسیاری از خواص در اغتشاشات اخیر مردود شدند و وظیفه شرعی و قانونی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند. وقتی سوال می‌کنیم چرا حقایق را برای مردم نمی‌گویید؟ پاسخ می‌دهند که از جوسازی می‌ترسیم.

وی تاکید کرد: «خداوند می‌فرماید اندیشه‌ها و قلب‌ها در دست من است»، سوال می‌کنیم چرا حقایق را نمی‌گویید؟ می‌گویند از جوسازی و فضای مجازی می‌ترسیم، عجب!

رییس جمهور روشنفکر را کسی دانست که پیشتر ببیند بشناسد و هشدار دهد و گفت: روشنفکر ما شهید قاسم سلیمانی و بسیجیان هستند که برای حفظ امنیت جامعه جان خود را به خطر می‌اندازند، روشنفکران کسانی هستند که زمان را بشناسند و اقتضای زمان را بدانند، سیاسی کسی است که نیاز جامعه را بشناسد و برای رفع این نیاز که امنیت و آرامش است خطر پذیری و مسئولیت پذیری کند، اما عده‌ای از خواص جوسازی می‌ترسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
چی شد وای جی سی ترسیدی نظر منو ارسال کنی که همه بخونن؟
پس واقعا معلوم شد یه جای کارت میلنگه!!!
نمیدونم چرا یهویی یاد نفوذی ها افتادم؟!
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یک چیزی که مهم هست و همه فراموش کردن اینه که با این فشاری که روی دولت جدید وارد می کنید احتمالا انتخابات در دور بعدی شخص دیگری می شود که متاسفانه این همان نقطه شروع شکستی دیگر است. چون فرد جدید احتمال زیاد توافق خواهد کرد و هرچه این دولت رشته پنبه خواهد کرد پس بهتر است همین دولت حفظ شود ولی با جدیت بیشتری عمل کند. در کشور ما هر رئیس‌جمهور یک سازی می زند و این سیاست کلی را به خطر می اندازد.
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور
تا خیلی دیر نشده از مردم بابت عملی نشدن وعده‌های انتخاباتیت عذرخواهی کنید
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فرمانده کل نیروهای مسلح زمان24ساعته برای تحویل سلاح(گرم و سرد) قرار دهد.
در این24ساعت، نیروهای امنیتی به دوربین های متصل به لباس مجهز شوند.
پس از 24ساعت،هر کس با سلاح سرد مشاهده شد، نیروی امنیتی حق تیر داشته باشد و در صورت استفاده از سلاح سرد یا گرم، نیروی امنیتی حق داشته باشد که اغتشاشگر را به هلاکت برساند(مثل تمام کشورها که نیروی امنیتی حق دارد از خودش دفاع کند).
وجود دوربین در لباس نیروی امنیتی ضروری است تا جلوی معاندین و سوءاستفاده ها گرفته شود.
محسن
۱۴:۲۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شفاف هستی آقای ریسی خیلی شفاف ولی با مردم دارن با خشونت رفتار میکنن همش من همین دیروز عصر یه پسر بچه دارم بردم پارک یه چنتا پسر دختر که معلوم بود از روی نادانی شعار میدادن تو خیابون بودن و همزمان ۳۰ موتوری اومدن تو پارک اصلا درست برخورد نکردن آخه خودشون همه مردم تحریک میکنن .لازم نیست این همه خشونت داخل شهر بخدا آرام هست انگار شده یه نوع سرگرمی بابا ولشون کنید .از رسانه بیشتر تبلیغ بشه تا خانوادها جلو بچه هامون بگیرن .
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شما مطمئنی همه چی آرومه و فقط عوامل امنیتی دارن شلوغ می کنن ؟
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تربیت نادرست فرزندان
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نادانی!
از روی نادانی شعار میدن بعد یکی از وسطشون از روی نادانی چاقو تو شکم مردم فرو میکنه بعد از روی نادانی مردم و پلیس رو به رگبار می بندن و از روی نادانی اموال مردم رو تخریب می کنند؟
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور شما خودتون وعده تغییر تو سفره مردم دادید آیا لازم نبود قبلا ببینید و بیندیشید و عمل کنید ؟ آیا شما روشنفکر هستید؟
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
برو خدا را شکر کن رییسی داره برای سفره مردم تلاش میکنه.اگر اصلاح طلبان رای آورده بودن که نان در سفره مردم را هم دو دستی تقدیم به آمریکا میکردن
منصور
۰۸:۴۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سفره مردم را تغییر داد // دیگه میخواهی چطوری تغییر بده ؟؟
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نفرمایید خواص!
بفرنایید دشمن...!!!
پس، نظام تکلیف اش رو با دشمنان ملت روشن کند.
سکوت نظام هم، خیانت است!
مماشات حکومت با اغتشاشگران، هم خیانت است!
به ملت...
خواص ساکت، یعنی اعلام دشمنی علنی با ملت و کشور ایران!
خواص ساکت یعنی، دوستی و ارادت به آمریکا، اروپا، اسراییل، بن سلمان بی بته و...
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بیشتر همین خواصی که میفرمایید تو دولت جنابعالی پست دارند آقای رئیسییییییییی
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
!!!
معرفی کنید.
تعارف و پنهان کاری،،، بدتر ازسکوت خواص است.
البته نمیشودگفت خواص.
خواص کر و لال دیگر خواص نیستند.
بفرمایید، دشمن.
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نگویید خواص!
بگویید دشمن!
نفوذی های دشمن!
خواص، آن بسیجی ایی است که در وسط میدان نبرد، بدون سلاح به جنگ، با دشمن مسلح میرود.
خواص آن پلیسی است که بر دشمن می تازد.
خواص آن رزمنده ای است که در جنگ تحمیلی، سینه سپر کرد و با، بیش از 80 کشور دنیا جنگید.
خواص آن نخبه ای است که پای کار نظام است.
بقیه، غواص هستند و زیر آبی میروند!!!
ختم کلام.
خؤاص خاص، آن است که برای ولایت، خون داد.
شهدای بزرگوار و مقدس.
والسلام.
Mohsen
۱۱:۰۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
منظهورش بصیرت خواص هست که مستندات زیادی ازانفعالاتشان هست.این عده بیشترآجروآهن احتکارمیکنندوقپی میان و هنگام انتخابات رای سفیدمیدهند.که نشانه انفعال هست وجدایی و تجزیه خواهی.رسانه ملی بایدسراغشان برودوبپرسدچه مدل جراحی فرهنگی.سیاسی.اقتصادی دوست دارن مناظره بگذاریم ببینیم ازاینترنشنال مخاطب پیدامیکنه یا رسانه ملی یایوتیوب؟!
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
'گفتند !!! متاسفانه گوش شنوائی وجود نداره !!!؟؟؟
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
همون خواص در شهادت این مردم دست دارند چون با اغتشاش گران ومزدوران همراهی میکنند پس محاکمه بشوند مثل بقیه قانون در مورد اونها هم اجرا بشه
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بنام خدا مردم ما سال ها قبل امتخان خودشان را داده اند . و پیرو رهبر عزیز خودشان هستند . و ما می دانیم که شیطان بزرگ امریکا و ایادی ستمگر آنان نسبت به حرکت مردم انقلابی که دفاغ از حق مسلم خودشان است . نمی توانند ایجاد نا امنی در جامعه بکنند و امام بزرگوار فرمودند : امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . مسئولین کشور نیز وظیفه دارند به خواسته های جوانان نیز رسیدگی کنند . و ما می دانیم که کشور ما در زمان تحریم و فشار حداکثری می باشد . و باید دولتمردان روشی را اتخاذ بکنند که از حقوق این جوانان ما در سایه قانون حمایت کنند . و ما نباید خودمان را گول بزنیم . جوانان ما کار داشته باشند و در آمد از راه درست داشته باشند هیچ فریب دشمن را نمی خورند . ضربه ای که ما در این برهه از زمان از دشمن می خوریم در اثر تصمیم گیرهای غلط اشتباه بعضی از مسئولین قبلی بوده است . نه از زیرکی و تیز هوشی امریکا و انگلیس و اسرائیل غاصب . ما انتقاذ پذیر باشیم و به قانون عمل کنیم و همه را در مقابل قانون همانند حضرت علی ( ع ) یکی ببینم . و در اینجا هر سه قوه مسئول هستند . و جا دارد در اینجا از مسئولین دلسوز و کاردان که همیشه در حال تلاش صادقانه هستند ، تشکرد کنم .
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تعجب دارم چرا منفی دادید؟ اینها که گفته یک جور اعتراض هست. الان ثابت شد شما (اونهایی که منفی دادن)انتقاد پذیر نیستید.
A
۰۸:۲۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
پس اینا خواص نبودن
بتهای خود ساخته بودند که چندین سال خون مردم رو تو شیشه میکنند
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
علت این اعتراضه و شلوغیها را اگه می خواهی بادانی پس بخوان
1- مردم دودسته اند یک برخوردار 2- نابرخوردارو چندین طبقه
طبقه مرفه -و پولدار ها - حقوق بگیر عادی و حقوق بگیر غیر عادی - چپاول گران بیت المال
اگه می خای بساط این اعتراضها و شلوغی جم بشه
حق مردم را بدهید
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو آلبانی حداقل یک مترجم درست و حسابی استخدام کنید؛ اینقدر جمله هاتون رو ندید به گوگل ترجمه کنه که هی چرت و پرت تحویلتون بده! خدایا شکرت که دشمنان ما رو از ابله ها آفریدی!
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آفرین آفرین با همین فرمان برید جلو مطمئن باشید آخرش همون میشه که دشمن دوست داره ما دیگه به دشمن نیاز نداریم خودکفا شدیم!!
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بابا بنده خدا راست میگه پیشرفت کردیم اونم تو گرانی و کمبود کالا
خلیل‌شکوری‌
۱۷:۲۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پیشنهادبنده‌اینست‌مخازن‌نفتی‌که‌سال‌۹۸کشف‌شده‌‌استخراج‌وپول‌ان‌تمام‌کمال‌‌به‌مردم‌داده‌شودودوم‌پول‌همین‌نفت‌به‌مردم‌داده‌شود.فرض‌کنید.نفت‌نداریم.
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این خواص چه تاثیری بر مردم که جان و مال و ناموسشان در خطر بود دارد ! از عملکردشان به کجا پاسخگویند!
عمار .
۱۵:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : بر همگان آشکار است که هرآنچه امروز از گرانبهای افسار گسیخته و تورم بسیار بالا و افزایش نرخ سکه طلا و دلار و نارضایتی مردم و بروز اغتشاشات اراذلین اوباش های وابسته به دلارهای غریبها و هجمه تهاجم فرهنگی غربیها برای کشف حجاب با شعار زن زندگی آزادی و آغوش باز کردن دختران برای مردان نا محرم و بوسیدن صورت مردان نامحرم در اغتشاشات اخیر و ورود تروریستها به ایران و عملیات تروریستی شان و هجمه سنگین تجزیه طلبها در کردستان و سیستان بلوچستان در یک جنگ تمام عیار ترکیبی همه و همه زیر سر دولتهای فتنه گر توطئه گر آشوب طلب نفاق انگیز تروریست پرور جنایتکاران دیکتاتوران آل سعودی وهابی شریک با صهیونیستها و انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها و مافیای نفوذیهای سلطنت طلبها و منافقین کوردل های فروپاشی شده و دیگر عواملشون دلالان نزولخوران رانتخوران باندبازان دارودستهاشون در داخل کشور ایران اسلامی و خارج از ایران اسلامی هست و قصد نیست هدفشان خرابکردن دولت مردمی کنونی و براندازی نظام مقدس ایران اسلامی عزیزمان است البته مسولان نظام مردمی هم باید مشکلات مختلف مردم را در اقشار ضعیف یارانه بگیران حل فصل کنند فقر زدایی کنند یارانه های معیشتی و یارانه بنزین را افزایش دهند تا مردم اقشار ضعیف قدرت خرید پیدا کنند تا انشاالله تعادل فی مابین اقشار زیر زیر زیر خط فقر با دارندگان جامعه بوجود آید امروز روز پول نقد گره گشا است و معجزه می کند و جلوگیری می کند از بروز اغتشاشات و تا امنی های مختلف و جلوگیری می کند از جرم‌های مختلف و جلوگیری می کند از فروپاشی خانواده های ایرانی در اقشار ضعیف و جلوگیری می کند از زباله گردی و کودکان کار پول نقد در حساب مردم معجزه می کند و آرامش امنیت و رفاه اسلامی را به آحاد مردم هدیه می دهد یارانه های مردم را که افزایش سخاوتمندانه بدهید همان افزایش حقوق را در تمامی سطوح جامعه ایران اسلامی عزیزمان انجام داده اید و رضایتمندی را برای همگان در پی خواهد داشت و آن عده اندک اقلیت لامذهب هم که کشف حجاب کردند و آرزوی براندازی نظام مقدس را در سر دارند و دارند از آب گل آلود ماهی می گیرند سر خورده و تا امید و ناکام خواهند ماند چرا که همه دستگاه های دولتی و اصناف خصوصی به این عده متجاهر بی حجاب ولنگار خدمات گوناگون شهروندی نمی دهند از وسایل حمل نقل درون شهری و خارج از شهری هواپیمایی و قطار و مترو و تاکسی گرفته تا بانکهای مختلف تا آموزش پرورش و دانشگاه ها به این اقلیت متجاهر بی حجاب عریان ولنگار وقتی خدمات ندهند یک نوع تنبیه و جریمه اسلامی محسوب می شود و برای اینکه کارشان راه بیافتد مجبور می شوند با حجاب کامل پوشیده اسلامی در جامعه قانونمند متمدن ایران اسلامی حضور یابند و مشکل بی حجابی کشف حجاب هم حل فصل می شود در جامعه ایران اسلامی عزیزمان و تیر توطئه گران فتنه گران اغتشاش گران آشوب طلبان مافیای نفوذیهای خارجی داخلی به سنگ خورده و می خورد و تا امید ناکام شده و خواهند شد . دولت مقتدر مردمی محترم امروز باید فقط به فکر رفع فقر مطلق و رفاه بهداشت درمان امید بخشی نشاط آوری برای آحاد ملت ایران اسلامی عزیزمان باشد و این جز با معجزه پول نقد واریز کردنش در حساب یارانه بگیران که ۷۵ میلیون از ایرانیان را تشکیل می دهد میسر می شود و ازدواجها رونق می گیرد و تولید نسل ایرانی بالا می رود و بسیار خواص بیشمار دیگر به همراه خواهد داشت خوهشا به نصیحت‌های دلسوزانه بنده حقیر فقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان عمل کنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بهت مثبت دادم چون همه مشکلات را درست گفتی اما راه حل واریز پول نیست راه حل جلوگیری از ایجاد تورم است. ضمنا دقیقا درست گفتی اگر مراکز دولتی از ورود بی حجاب جلوگیری کنند و خدمات ندهند مردم مجبور می شوند حجاب را رعایت کنند. این یعنی می شود انقلابی و با فکر عمل کرد اما چرا نمی کنند خدا عالم است.
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بجای اینهمه جلسه سوری و فرمایشی الکی گرفتن مشکلات مردم را حل کنید دیگر به خیابان نمیروند البته به گفته شما که جمعیت فقط
صد نفرند و این همه جمعیت داخل خیابان هم امریکایی و دشمن هستند
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مشکلات مردم وسط خیابون دقیقا چی هست؟؟؟ اول تکلیف این رو روشن کن؟؟؟ تو میگی معیشت ولی اون ها با پرچم همجنس گراها وسط خیابون میان!!! تو میگی معیشت ولی اون ها میگن سلف ما رو مختلط کن!!! تو میگی معیشت ولی اون ها مال جان مردم عادی رو آتش می زنند!!!
اگر معترضان با حکومت مشکل دارند چرا مثل وحشی ها به جان مردم عادی دیگه افتادن؟؟؟!!! چرا اموال مردم عادی رو تخریب می کنند؟؟؟!!!
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
رئیسی مگر شما وظیف خود را درست انجام می دهید که این گرانی افسارگسیخته را راه انداخته اید کرایه ها اجاره و هزینه های مواد غذایی و لباس و پوشاک و لوزام خانگی سر به فلک می زند لطفا کمی از اتاق گرم و نرم بیرون بیا تا بینی مردم چه می کشند
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دولت قبل که ویران کرد شما اول در تهیه واکسن خوب پیش رفتی یه یارانه 400 دادی بعدش همه چیز چند برابر شده سفر مردم خالی تر شد پول بی ارزش تر شد در سیاست خارجی این همه رهبر گفتن درمورد برجام باز سر میز مذاکره رفتین چرا
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مسئولین محترم نظام چرا این همه افغانی که یک تهدید برای جامعه هستند اجازه میدید در کشور ورود کنن و کلی جنایت از آنها بروز کند راستش از اونا میترسبد
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فقط روند گرانی بیکاری فساد و نا امنی رو صریع کردی که منجر به نابودی انقلاب میشه
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اولا فارسی یاد بگیر دوما حرف الکی نزن
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
راست و دروغ را قاطی کردی، ای منافق!
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
معترضین خیلی هم اهل کار نیستند .
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
درست گفتی داداش.
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
قریب به یقین درسته و من به همین خاطر کوبیدم رو مثبت
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو خودت بگو تو یکسال چقد گرونی رو بیشتر کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ از خودت بگو
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
از‌ ارزونیها بگو
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ببینید دوستان دولت خودش میدونست که با زیاد کردن دستمزد کارگران به میزان 57 درصد و حذف ارز 4200 تومنی تورم به شدت زیاد میشه ولی دیگه چاره ای نداشت و باید این کار درست رو انجام میداد. برای اینکه این کار مشکل کمتری برای مردم ایجاد کنه یارانه رو حدودا 10 برابر کردن که مردم کمتر به مشکل بخورن. الان که اینو میگم سه ماهه که یارانه ما رو قطع کردن چون تنخواه شرکت از حساب شخصی من هزینه میشد و گردشم بالا بود ولی نمیتونم حرف حق رو نزنم. دولت قبلی خیلی مشکلات ایجاد کرد این بهانه نیست واقعیته.
Nima
۱۲:۴۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای که میگه یارانه رو ده برابر کردی من قبلا حدود صد )معیشتی و یارانه۴۵ تومنی )می‌گرفتم الان شده ۳۰۰ چه جوری با کدوم دانش ریاضی ۱۰ برابر شده ؟!!! البته شاید منظورت قیمت اجناس باشه... در کل خداکنه نظم به جامعه برگرده
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چرا تیتر خبر عوض شد؟
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
باید جلوی صادرات مواد اولیه به جد گرفته شود که کالا در داخل افزایش وباکیفیت و......شود باید گروه ویژه در مرکز و اطراف شهر ها مستقر ورصد ودرس عبرت به اغتشاشگران در کسری از ثانیه طبق قانون استفاده از سلاح و....صورت گیرد ......
محمد
۱۳:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نتیجه جراحی اقتصادی چیشدد سید مرحومان
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سوختن تو و امثال تو
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اونموقع که میگفتید تا 1400 با روحانی باید به فکر مشکلات اقتصادی می بودی. دولت قبل پدر مردم رو درآورد. نرخ ارز رو 10 برابر کرد. پول مردم رو تو بورس بالا کشید ولی صدا از هیچکدومتون در نیومد. روحانی مچکریم.
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تا تو پیشرفت رو در چی ببینی؟ لااقل به َاخت نفتکش، کشتی، ماهواره، موشک و اخیرا موشک هایپر سونیک، پهپاد و غیره هم اشاره کن؛ پیشرفت‌هایی که تا 59 سال دیگه هم اربابی شیردهت نمیتونن به اون دست پیدا کنن، اونا فقط میتونن داعش بسازن. خخخخ
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
برخی خواص مزدور ،فقط از موهبت جمهوری اسلامی خوردند،و هنگام هجمه دشمن یا باخیانت ، بادشمن همراهی کردند ، ویا با سکوت خود در گناهان اغتشاش گران شریک شدند ، این خواص منافق در جهنم جایگاه دارند ،
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
جالبه یه نفر چند تا پیام میده.
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خودت چرا به وظیفت عمل نمیکنی چرا هر روز گرونی و کمبود !!! از خودت شروع کن اول از همه خود تو پیش ما مردم مردودی
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وقتی از خودت حرف میزنی از مردم مایه نذار! میتونی بگی پیش آلبانی نشین ها مردود هستی ولی بقیه رو نمی تونی جمع ببندی! بعد 8 سال قبل شما ها کجا بودید که حالا بعد از یکسال سرتون رو از برف بیرون اوردید؟ دلار 1000 تومانی شد 30000 هزار تومان ولی یارانه یک قرون تغییر نکرد نطق نمی کردید؟؟؟!!!
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ناشناس ۲۰:۰۱
اگه این بنده خدایی که از درد مردم میگه آلبانی نشین هست و تویی که ناحق دفاع میکنی و درد مردم و نمیفهمی چی هستی ؟ مردم؟ یا یه نون به نرخ روز خور بی انصاف؟
کامران
۱۳:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
میدونید چرا؟؟ چون اونوقتی که رسانه های انگلیسی - سعودی تا بن دندان مسلح دارند میلیاردی خرج شستشوی مغزی جوونهای ما میکنن، صدا و سیمای ما داره از شهر فرش و مهد فرش و کفش فلان و سیر تا پیاز، میلیاردی پول در میاره ... یعنی 20 ساعت از 24 ساعت فقط درگیر درآمدزایی از تبلیغاته و این یعنی ترک فعل...
اگر یک نفر می اومد توی صدا و سیما واقعیتهای این رسانه های سعودی انگلیسی رو تدریس میکرد، به خدا نصف بیشتر اینهایی که اصلان نمیدونن چی رو باید معترض باشند، برمیگشتند خونه هاشون... خیلی زود دیر میشه ها....
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
افتصاد مملکت ول کردین همین میشه . یک عده سو استفاده گر و منافق باعث التهاب جامعه میشن .
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
وقتی اعتراضات شروع شد شرایط اقتصادی تقریبا با ثبات بود و رشد اقتصادی خوبی داشتیم و داریم. رشد اقتصادی بخش صنعت و معدن 7.7 درصد اعلام شده. دولت قبل مامور ایجاد فقر در جامعه برای آماده سازی یک اعتراض گستره بود. قدرت تحلیل مردم خیلی پایینه. بابا ما امسال بدنیا نیومدیم. این مشکلات سالاهای قبل نبود؟
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نه بابا
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این هنوز اعتراض هست نه اغتشاش
علیرضا
۱۸:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حمله تروریستی توسط اراذل تروریست اعتراضه؟؟؟؟ حیف که خیلی تا الان مراعات شده وگره همین ارذل تروریست تا الان هر روز بیست و چهار وعده محتویات روده خودشون را میخوردن .ولی الان دیگه مردم خواهان برخورد شدید با اراذل تروریست هستن.ااگر معنی کلمات را بدونی نوشتم اراذل تروریست یعنی دیگه مثل تروریست با ارذل باید برخورد بشه
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اینستاگرام قطعه؛ شغل اینستاگرامی رو از دست دادیم
حملات تروریستی هم که در کشور هست
اینستاگرام رو وصل کنید به کارمون برسیم
شما مطمئن باش تروریست ها به اینستاگرام و غیره دسترسی دارن
مردم از کار و زندگی افتادن.
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
یک تاجر، همه تخم مرغ هایش را در یک سبد نمی گذارد. در سایر پیام رسان ها فعالیت کن
حمید
۱۷:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دمت گرم. راست گفتی. من قبل قطعی و فیلتر کلی شاگرد داشتم از اروپا برای تدریس زبان. الان هیچی. در آمدم از 30 میلیون شده 5 میلیون. اگه قرار بود دولت ما حرف حساب گوش کنه که دو ماه کارمون نمی شد غصه خوردن واسه این همه اخبار بد. آقایون جای این که وقت بزارن ببینن چطور می تونن از این ابزار ها برای ارتقا کشور استفاده کنن اونها رو وسیله ای می بیین که داره نالایقی هاشون و بی کفایتی هاشونو فریاد می زنه. پس چاره می شه بیکار کردن مردم و فیلتر کردن اونها.
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
من به عنوان یک شهروند درخواستی دارم که مطرح کردم،
حالا یا وصل می‌کنند یا نمی‌کنند.
احتیاجی به راهنمایی و مشاوره تجاری شما ندارم.
نمی‌دونن کار طرف چیه و چه گرفتاری داره
فقط رو هوا یه نظری می‌دن.
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مطمانا یب کاری کاری نداری وولگردی می کنی تواینستا بله
سلمانی
۱۲:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
جناب آقای ریئسی ریئس جمهورمحترم خردادسال شرکت خودروسازی کارمانیابرای فروش قطعی خودروی بی وای دی s6مبلغ۶۰میلیون به حساب کارمانیاواریزکردیم که مهر۹۷خودروراتحویل دهندوامروزآبان ۱۴۰۱هست هنوزخودروراتحویل ندادندوازآن زمان که تماُس می گرفتیم اپراتورشرکت اعلام می کردخودروراتحویل میدیم کارمانیااکرهمآن وضعیت ماراروشن می کردامروزبابی خودرویک میلیاردضررنمی کردیم وسال۹۷ازدولت محترم آقای روحانی دلارگرفتندکه خودروواردکنندکه نکردندهم دلارخوردندوهم پواهای مردم راو بجای تعیین تکلیف مدیرشرکت عنوان می کنی.هرجادوست داریدبرویدشکایت کنیداینهاهستندکه آدمهاروتحریک می کنند امثال کارمانیاازبیت المال استفاده می کنندوجوابگوی کارشان نیستند
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بروید یقه دولت محترم آقای روحانی رو بگیرید! تا 1400 با روحانی!
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
00:28
پس عدالتت کجا رفته بی منطق؟
محسن
۱۲:۵۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
رژه اغتشاشات نمی‌خواهیم.رژه قدرت خریدمیخواهیم.
حمید
۱۷:۲۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
قدرت خرید که شده رویا. قدرت بقا هم پیدا کنیم راضی هستیم بخدا. بابا سه ماهه ما تو تهران روزی سه ساعتم آب نداریم. طبقه چهارم ها دیگه آب بالا نمیاد. کامل قطعه . بعد می ری می بینی هر جا یکی شیلنگ دستشه داره خیابونو می شوره. خیلی سخت بود کنترها رو جدا می کردن و سهمیه بندی می کردن که این همه اسراف نشه. سال دیگه همین شلوغی ها می شه سر آب .
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آقای رئیسی لطفا . شمخانی و دار دسته اش بر کنار کن تا مملکت تجزیه نکردن
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خداوکیلی حیف از اون همه حمایت رهبری از شماها!
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
باید سه جریان قوی اصلاح طلب و اصولگرا و جریان انقلابی داشته باشیم که مردم را اقناع کنند تا فرصت به مولوی ها ،منافقین و گروهک ها داده نشود

خانواده ها دو دسته شدند به جان هم افتادند در گروهها واتساپ و خانوادگی دوره می های خانوادگی همه آنها بر سر جریان اصلاح طلب و اصولگرا و جریان انقلابی با هم سلیقه فکری دارند زیاد
اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند که انقلاب را میخواهند ،از آن بر مرزی ها هم دل خوش ندارند
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
این چجور پیشرفتی است که دیده نمی شود ؟
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
برای دیدن پیشرفت همین بس که غربی های جنایت کارجرات شلیک یک گلوله هم ندارن و فقط با قائم موشک بازی دارن افراد بیگناه رو می کشن. وانگهی شما به پیشرفت کشور در صنایع مختلف شک دارید؟
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تا وقتی شما همه چیز را در اقتصاد ببینید، هیچ چیزی دیده نمی شود...
حمید
۱۷:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
موشک خوبه ولی نمی تونیم نون و موشک بخوریم که. نمی تونیم تو موشک بخوابیم که. مردم غذا و پوشاک و مسکن هم نیاز دارن. همش که نمی شه موشک.
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آره معلومه که دلار شده 36 هزار
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دلار امروز ۳۴۸۰۰
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کدوم پیشرفت؟؟!!پیشرفتی که اثری در زندگی و سفره مردم نداشته باشه فقط کشکه.البته کشک هم زیاده بگیم فقط حرفه
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
خطوط مترو رو نگاه کن ، پیشرفت داریم .
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پیشرفت اینکه نمیتونیم یه سیخ جگر بخوریم ؟خونه نداریم .پول نداریم .از پس اجاره بها بر نمیایم؟
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پس این همه گوشی آیفون و ماشین شاسی بلند در دست مردم چیه ؟
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پس چرا دائم درحال کامنت گذاشتن با این وضعیتت؟
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نکند می خواهی جگر ما را به سیخ بکشی و بخوری؟
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دروغ میگی حاضرم قسم بخورم گوشیت بالای 10تومانه فقط می خواهی مغلطه کنی
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اون گوشی آیفون و ... دست چند درصد از مردمه؟ ما داریم تحت فشار اقتصادی له میشیم ، شما رجز میخونی که وضع مردم خوبه؟
تو آفریقا هم آیفون هست ، دلیل نمیشه همه وضعشون خوب باشه نکنه خودت از همون آیفون دارها هستی
در ضمن اینقدر بیکاری زیاده که مردم همش تو نت میچرخن اگه کار داشتن نمی چرخیدن پس برو
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
۱۱:۵۴
شما درست می گویید
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ما نه آیفون نداریم نه شاسی بلند باز خدا روشکر شما داری
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
از قدیم گفتن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!!!پیشرفت اونه که مردم تو زندگیشون لمس کنن بقیه اش باد هواس
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
معنی تبیین چی میشه از وقتی شما ریس جمهور شدید هیج دستاوردی جز 1000 برابر شدن قیمت ها نداشتین
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دروغگو ، ر وحانی دلار 3800 تومنی را 32000تومن کرد ، ولی الان لار 35000تومنه
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دروغگو رییسی دلار تقریبا ۲۶تا ۲۷ تومن تحویل گرفت
روحانی بد ، رییسی هم بد
انگار ما بدهکار روحانی هستیم
تویی که همه چی حتی انصافت رو پای طرفداری ناحق گذاشتی
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مما که تغییر مثبتی تو سفرمون ندیدیم همش منفی بوده. کم کم داریم میگیم صد رحمت به دولت قبل.
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چقدر دروغگویی تو
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
لیاقت شما همون دولت قبل بود که دلار رو از 2700 سال 96 کرد 27000 تومن یعنی 10 برابر و پول مردم رو تو بورس بالا کشید و هیچکدومتون هم جیک نزدید.
Nim
۱۳:۴۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اصلا طرفدار فرد خاصی نیستم ولی قبول کنیم حتی سال اول نه بورس نه دلار خوب بوده حداقل نمایشی هم که شده باید کنترل میشود شایدم شده بازم اینه !انشالله که دولت موفق تر عمل کنه ۲۰۰ تومن یارانه نقدی زیاد کردن فقط تورم و نقدینگی الکی ایجاد می‌کنه حقوق ها هم که از پارسال ثابت
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
جناب آقای رئیسی عزیز :
واقعاچقدر پیشرفت کردیم!!!
البته درافزایش چندصد درصدی تورم و بالا رفتن قیمتها که با تدابیر مسئولین نابغه ای چون حضرت عالی هر روز از توان مالی و قدرت خرید ما ملت کم میشه .
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پیشرفت هایی که باعث از بین رفتن جنگل ها و منابع طبیعیه..اقتصاد پیشرفته ای که روز به روز با خودش فقر بیشتر میاره..چه تناقض زیبایی
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دروغ نگو
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
همه این فتنه ها از لج دشمن از سرود سلام فرمانده شروع شد
از احساسات مردم استفاده کردن شعر برای آزادی ساختن
باید در حوزه موسیقی کار کنیم از غرور و فخر ایرانی بگیم
آرشام آرمان آرتین کیان
بزرگمردان ایران
باید حماسی بخونیم از موشکهای بلندپرواز ایران
باید شدیدا در حوزه موسیقی کار کنیم باید موسیقی مان مثل سلام فرمانده جهانی بشه به زبان های مختلف
لطفا نظرم رو منتشر کنید. سلاح امروز رسانه است باید گوش دجال رسانه ای غرب رو کر کنیم از سلام فرمانده و امثال آن
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ما نوجوانان ایران اسلامی، هم سرود "سلام فرمانده" می خوانیم و هم پای ارزشهای جمهوری اسلامی می ایستیم
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بيا پايين سرت گيج نره،
مثل اينكه تو اين مملكت زندگي نميكني!!
مردم غم نان دارن،بعد جنابعالي داري شعر ميگي
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فعلا که تو سرگیجه گرفتی اون ملتی که غم نان دارن وقت اضافی ندارن بریزن تو خیابون بگن زن زندگی آزادی اونا تازه به دوران رسیده هایی مثل تو هستن که تو همین نظام به نون و نوا رسیدن و زبونشون دراز شده ملت اصیل و پاکزاده آدم‌ کش و هرزه نیستن
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
تو پیر پاتال ساندویچ خور آلبانیایی بس نشستی دروغ بافتی سرگیجه نگرفتی چرا من جوون باید سرگیجه بگیرم احمق
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آدم گرسنه میره دنبال یه لقمه نون نه سربرهنه بیاد تو خیابان چون ارزششو نداره فهمیدی آبله
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

آمریکا پشتوانه ای برای حرف هایش ندارد ،
مثلا ایوانیکا محبت می کند ،
اما آیا کسی که به هیچ اصل اخلاقی و شرعی پایبند نیست ،
واقعا دارد محبت می کند و یا فساد اخلاقی ؟

پیمان اشراقی.
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
پیمان اضراف کار پیدا نکردی