سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام رئیس مجلس در پی حادثه تروریستی ایذه:

نهاد‌های امنیتی با قاطعیت به شناسایی عاملان این حادثه تروریستی اقدام نمایند

رئیس مجلس گفت: نهاد‌های امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه تروریستی اقدام و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

پیام محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تأسف و تأثر گردید.

دشمنان کینه‌ورز و آتش‌افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه‌دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

دشمنان جاهل بدانند این ناآرامی‌ها که از اتاق‌جنگ استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان هدایت می‌شود، ذره‌ای در ایمان و اراده راسخ این ملت خدشه وارد نخواهد کرد.

نهاد‌های امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه اهالی شهرستان ایذه و خانواده شهیدان این واقعه، برای ارواح طیبه شهدا رضوان و رحمت الهی و برای مجروحین و مصدومین شفا و بهبودی را از درگاه پروردگار منان مسئلت می‌نمایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دیگه بسه دارن میکشن مردم را ...دیگه بسه مدارا نکنید دیگه هیچکسی دیگه اسایش ندارع
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
چرا نوشدارو بعد مرگ سهراب هست چرا ناامنی باید باشه تا وزارت اطلاعات ومسولین امنیت تازه یادشون بیفته اینکه سال انقلاب تجربه نشد که دشمن دشمنه
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بخاطر اینکه انها اشراف دارندد اشرافات اطلاعاتیی کامل
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آقای قالیباف این وضع کشور کاری خوبی نیست ولی مسولین که این وضع اقتصادی تورم گرانی های ناحق را درست کردم مقصر هستنن این وضع اقتصادی را جمع کنید مشکل داخلی است بزرگترین سرمایه منابع در کشور داریم فقیرین کشور جهان هستیم بس کنید راه اشتباه تا که کشوری که هنوز بودجه آن با درآمدش معلوم نیست تا که تورم بی عدالتی غارت یک عده‌ای مثل دنیا از مالیات بودجه پر می کنند ایران چاپ پول جیب مردم سفره مردم پول ایران بی ارزش ترین پول دنیا شده ایرانی که دو هزار پانصد سال تاریخ دارد نباید به این روز بیافتد مشکل داخلی مدیرت ناکار بلد است تحریم در درصد خیلی کشورها تحرم هسن کدام وضع ایران دارنند چقدر ارز سکه مسکن خودرو زمین خالی دست مافیا ی سر مایه دارها است یک ریال مالیات نمی دهند این مقصر آمریکا است بس کنید شعار حرف تا که صدای ملت را بشنوید
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
به سلامتی نوه تون به سنی رسید ه که لوازم وتحریر ترکیه ای براش وارد کنید؟
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بابا گرونی داره بیداد میکنه