سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برچیده شدن تمام مدارس کانکسی استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه تمام مدارس کانکسی استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برچیده می‌شود، گفت : به جای مدارس کانکسی ساختمان احداث خواهد شد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : هم اینک ۱۰۳ کلاس درس به صورت کانکسی در سطح استان وجود دارد که با مشارکت این ستاد و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تبدیل به ساختمان می‌شود.

وی با اشاره به تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چارچوب انعقاد تفاهم نامه همکاری با استانداری افزود: در حوزه عمرانی این ستاد تعهد کرده است که علاوه بر برچیدن مدارس کانکسی در استان نسبت به احداث و تکمیل ۲۰ باب خانه عالم، مقاوم سازی ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان «ثلاث باباجانی»، احداث ۹ بابا خانه بهداشت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و تکمیل ۲ باب مسجد در پردیس کشاورزی و دانشگاه صنعتی استان نیز اقدام کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک این ستاد برای آبرسانی سیار به روستا‌های استان و اجرای طرح آبرسانی به زیارتگاه ویس القرنی اضافه کرد: در همین راستا ۲۰ مجتمع آبرسانی روستایی برای ۱۷۰ روستای استان و نیز کمک به احیای قنات‌های استان نیز انجام خواهد شد.

امیری مقدم یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین در حوزه عمرانی احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه که به منظور جایگزینی با بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان معتضدی با ۵۴ هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود را تقبل کرده است.

وی تکمیل مجموعه آزمایشگاهی و مرکز رشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه، احداث مرکز دیالیز دانشگاه علوم پزشکی، تکمیل خوابگاه متاهلین دانشگاه رازی و مطالعه طرح جمع آوری آب و فاضلاب مرز خسروی را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این ستاد در استان کرمانشاه عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.