سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار جشنواره "نخستین واژه آب" در کهگیلویه و بویراحمد

جشنواره"نخستین واژه آب" با تدارک برنامه‌هایی از جمله مسابقه نقاشی و پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان آغاز به کار کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا این استان در حاشیه آغاز به کار این جشنواره در گچساران گفت:  یکی از مهمترین اهداف این جشنواره فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی است.

علی محمد غریبی با بیان اینکه مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی از کانون‌های مهم و ارزشمند فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ است، افزود: آغاز این جشنواره از مدارس است تا اطمینان پیدا کنیم آموزه‌های فرهنگ سازی در مصرف مهمترین مایه حیات و زندگی در جامعه به درستی تسری پیدا میکند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دانش آموزان همیار آب، همکارانمان در خانواده‌ها می‌شوند و با آموزه‌هایی که به آن‌ها آموزش داده می‌شود به همراه کتابچه و کاتالوگ‌های صرفه جویی با همان نگاه کودکانه، تاثیر قابل قبول فراوانی در ترویج شیوه‌های صرفه جویی داشته است.

غریبی اضافه کرد: در توافقاتی که با این نهاد داشتیم از ابتدای امسال و با شروع کلاس‌ها در صفوف صبحگاهی و کلاس‌های پرورشی، به دانش آموزان، آموزش‌هایی در خصوص مصرف بهینه آب داده می‌شود که قطعاً این برنامه‌ها نیز در مصرف بهینه آب موثر خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.