سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۱۰ نفر از عاملان اغتشاشات در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۱۱۰ نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در پی ناآرامی‌های دیشب در سطح استان فارس، تعدادی از افراد با ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث ترس و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین رابطه بلافاصله پلیس برای برقراری امنیت شهروندان وارد میدان شد.

او افزود: ماموران انتظامی در شیراز و حدود ۱۰ شهرستان در سطح استان فارس موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی ۱۱۰ نفر (شامل ۹۲ نفر مذکر و ۱۸ نفر مونث) از محرکان و عاملان اغتشاشات را در صحنه که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در جهت خواسته شهروندان مبنی بر برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با کسانی که بخواهند با اقدامات جسورانه خود امنیت را از مردم سلب و باعث ترس و وحشت در سطح جامعه شوند بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
چه فایده پولدار با پول ازاد میکنن بدبختا میکنن زندان به چشم دیدم پس عدل علی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
امنیت چیز کمی نیست سخت بدست میاد راحت از بین میره لطفا این مفسدین فی الارض رو اعدام کنید اینا برعکس تصور بعضیا فریب خورده نیستن اکثرا با آگاهی کامل این کارها رو میکنن و اگر رهاشون کنید بازم ادامه خواهند داداینا وصلن به سازمان های ضدایران حتی اگرنگوییم ضد انقلاب
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
درود خدا برشما موفق و موید باشید ان شاالله خدا عمرطولانی با برکت و عاقبت بخیری نصیبتون کنه