سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات بازی‌های بومی و محلی در زرند

مسابقات بازی‌های بومی و محلی شهرستان زرند که در قالب جشنواره پاییزه کودک و نوجوان برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محمد ترک زاده رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بوم و محلی شهرستان زرند گفت: مسابقات بازی‌های بومی و محلی با حضور ۵۰ ورزشکار در رشته‌های هفت سنگ مهارتی و قاز قلنگ در زرند برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و هیئت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان زرند انجام شد، افزود: در پایان رقابت‌های هفت سنگ مهارتی در بخش پسران سیدطا‌ها تهامی، امیرحسین صدرالدینی و محمدجمالی زاده و در بخش دختران فهیمه خسروی، راضیه صدر الدینی، زهرا سعیدی و در مسابقات قاز قلنگ (لی لی)، در بخش پسران بهاالدین ایزدی، مهدی خنجری، ماهان خنجری و در بخش دختران وحیده ال محمود، عارفه ترکزاده، فهیمه خسروی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او با اعلام اینکه ظهور بازی‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر، سبب شده است تا نسل جدید فرصت تجربه بازی‌های محلی و هیجان‌برانگیز را از دست بدهد و ذهن آن‌ها معطوف به دنیای گیم‌ها و مجازی باشد، افزود: بازی‌های بومی را در شهرستان زرند به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم تا سهمی در احیای بازی‌های بومی و محلی استان کرمان داشته باشیم.

طی مراسمی با حضور مسئولان جوایز نفرات اول تا سوم بخش‌های پسران و دختران اهدا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.