سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار مصرف بنزین در کشور بالا است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت:در حال حاضر رقم مصرف، عدد بسیار بزرگی است و از ابتدای سال، به طور متوسط روزانه ۱۰۲ میلیون لیتر بوده است.

آقای علی اکبر نژادعلی گفت: متاسفانه پس از اتمام سفر‌های تابستانی، در مصرف بنزین تغییر زیادی رخ نداده است و این در حالی است که معمولا در سال‌های گذشته که به دوره سرد سال حرکت می‌کردیم، مصرف بنزین مقداری کاهش می‌یافت.

وی افزود: امسال جدا از افزایش سفر‌های تابستانی و مصرف چشمگیر بنزین، هرچند مقداری کاهش مصرف در جایگاه‌های عرضه سوخت داشتیم، اما این میزان تفاوت چندانی نکرده است.

 

آقای نژادعلی گفت: درخواست همکاری بیشتری از طرف مردم برای حفظ تعادل میان تولید و مصرف بنزین داریم؛ در حال حاضر رقم مصرف، عدد بسیار بزرگی است و از ابتدای سال، به طور متوسط روزانه ۱۰۲ میلیون لیتر بوده است.

برچسب ها: بنزین ، وزارت نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۰۸:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مصرف پول بنزین خودروبالاهست یاهواپیما؟
نرخ روزدلارویورووطلاازارزش سهام دربورس بالاتر هست.
نرخ تعیین کن دراین دولت فقط افراد اهل احتکارهستند.جلوی احتکارطلاوارزوخودرورابگیرید؟!
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه آلودگی هوا،مصرف سوخت بیش لز حد گره در رفتارهای نامناسب ترافیکی داره،در بزرگراه ۳ لاینه میبینید ۴ لاین یا حتی بشود ۵ لاین خودرو قرار میگیرن بخصوص این خودروهای کوچک جثه مانند پراید وام و ام و..اینا کار را خراب میکنن من خودم بارها سعی کردم داخل خطوط بروم ولی بدلیل بی انظباطی رانندگان خود من هم مجبور به دنبال کردن اینا شدم یعنی در لاین های کذایی اینا بایستم اینا را میشه در صدا وسیما فرهنگسازی کرد
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
نگید مردم مصرف بالا داران
بفرمایید ملت مصرف نکنند
علی
۱۵:۵۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
والله ما تقصیر نداریم. پژو 206 بنده 100 کیلومتر 10 لیتر مصرف می کند. در صورتی که در ایران ماشینی تولید شود که در 100 کیلومتر 3 الی 4 لیتر بنزین مصرف نماید (یا از خارج وارد کنند). من حاضرم بنزین را 10 درصد بالاتر از قیمت جهانی خریداری کنم