سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از اختصاص اراضی مازاد دستگاه ها برای اجرای طرح های ساخت مسکن

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی از اختصاص اراضی مازاد دستگاه ها برای اجرای طرح های ساخت مسکن، پشتیبانی می کند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در سفر ۳ روزه به جنوب استان کرمان در جمع اصحاب رسانه گفت: در حوزه اراضی دولتی، درباره زمین‌های مازاد بر نیاز سازمان‌ها و ادارات، قانون تعیین تکلیف کرده و رییس جمهوری و مسئولان در صدد هستند که این زمین‌ها را در قالب طرح‌های ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهند و هماهنگی‌های لازم در سطح ملی نیز انجام و مقرر شده که دستگاه قضایی از اجرای این طرح حمایت کند.

او افزود: در استان کرمان، رصد خواهیم کرد که اراضی مازاد دستگاه‌ها شناسایی شده و در قالب سیاست‌های دولت در اختیار مردم قرار گیرد و حمایت می‌کنیم که این طرح با قدرت و قوت در شمال و جنوب استان کرمان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: همچنین برخی اراضی برای اجرای طرح‌هایی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفته و علی رغم گذشت زمان، به کار گرفته نشده است و حتما پیگیری می‌کنیم که این اراضی به بیت المال اعاده شده و برای اجرای طرح‌های جدید در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گیرد.

او بیان داشت: ترک فعل‌ها به هیچ وجه قابل اغماض نیست و مدیری که مسئولیتی دارد، باید وظیفه خود را به خوبی بشناسد و اجرا کند و در غیر این صورت بر مبنای گزارش سازمان‌های نظارتی با این افراد برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی به سفر ۳ روزه خود به جنوب استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و بررسی کاستی‌ها و مشکلات موجود در حوزه دستگاه قضایی شهرستان جیرفت از جمله اهداف این سفر است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: اَشنایی با ظرفیت شهرستان ها، بررسی مشکلات شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف که موجب بروز مشکلاتی برای مردم می‌شود، جلسات هماهنگی و تعاملی با مسئولان شهرستان ها، بازدید از زندان‌ها و نشست با همکاران اداری و قضایی از دیگر اهداف این سفر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.