سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل کارت هوشمند سوخت از اول آذر به حالت عادی بازمی‌گردد

مدیر بازرگانی شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی گفت: امیدواریم از اول آذر مشکلات مربوط به کارت هوشمند سوخت برطرف شود.

آقای عرب عاملی مدیر بازرگانی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر کرونا بر جهان حاکم بود، تولید‌کنندگان آی‌سی کارت سوخت که در دنیا دو شرکت سازنده آن بودند، تولید خود را کاهش دادند و همین موضوع باعث شد که انعقاد قرارداد ما با این شرکت‌ها تمام شود.

او گفت: در حال حاضر ما قرارداد جدیدی با سازنده شرکت‌های واردکننده قطعات کارت سوخت در شهریور امسال منعقد کرده‌ایم. باتوجه به اینکه تمامی قطعات خارجی باید وارد شود، حداکثر ۳ ماه زمان‌بر می‌برد و قرار است از اول آذر یک میلیون و ۲۰۰ و از ماه‌های دیگر هم حدود ۴۰۰ هزار کارت تحویل پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی شود.

مدیر بازرگانی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی گفت:در آبان ماه نیز مذاکراتی با برخی از شرکت‌های داخلی برای صدور کارت سوخت داشته‌ایم که از روز گذشته ۱۰ هزار کارت تحویل ما داده‌اند و امیدواریم از اول آذر ماه شرایط کارت سوخت نرمال و مشکلات این حوزه برطرف شود.

برچسب ها: کارت سوخت ، وزارت نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
سلام
چهارماه ما را سرکار گذاشتید، یک اشتباه کردیم کارت سوختمون گم شد و المثنی درخواست دادیم.
ولی چهار ماه سرکار هستیم هرجا زنگ میزنیم پاسخگو نیستند.
تو رو خدا حداقل برای حرفی که می‌زنید ارزش قائل بشید.
ممنون
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از اداره ثبت احوال یاد گرفتن تراشه را بهانه کنند؟!
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
لعنت بر کارشکنان
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز من سال پیش برج ۱۲ اقدام کردم الان برج ۸ تموم و نیومده
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فقط حرف حرف .. حیف این جایگاه وپست ومقامی که شمادارید ... کاش یه ستاد خاص رسیدگی به امورانجام وظایف شما اقایان مسئول دایرمیشد تاهرکس وظیفه شودرست انجام نمیده توبیخ ومحاکمه بشه اونوقت این اعتراضاتی که الان هست روهم نداشتیم همش بخاطر کارنابلدی شماهاست
داور
۲۲:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فقط وعده می دهند
خرداد ماه برای دریافت کارت سوخت اقدام کردم
هر موقع به شرکت زنگ می زنم
می گویند سرماه زنگ بزنید
کد رهگیری بدهیم.
هموطن
۲۰:۳۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
به نظر اینجوری میاد! کارت سوخت بر اساس اولویت قیمت ماشین صادر میشه. مثلا تارا ٨تا ١٠ماه و ٢٠۶ یا تیبا و ارزان‌تر دو الی سه ماه. چون عزیزی گفت برای تعویض کارت سوخت فقط سه هفته انتظار کشیده!
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
یازده ماهه که منتظره کارت سوخت هستم ،
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اقای مسئول من 21خرداد اقدام کردم برای کارت سوخت بعد از 4ماه تماس گرفتم گفتند تازه26 مرداد ماه رفته تو لیست چاپ گفتم مگر نگفتید نهایت 3ماهه میاد . گفتند خیر از وقتی میاد تولیست چاپ سه مماه گفتیم. اقایان مسئول بهتر هست در دفاتر پلیش+10 العام کنید و دروغ نگید به مردم. طبق گفته خودتان تا 9ماه بیشتر سوخت برای خودروهای شخصی ذخیره نمیود . تکلیف سهمیه های سوخته شد چی میشه . کی باید جواب بده. تلفن هم که میزنیم هر موقع 40نفر در صف انتظار هستند ادم پشیمان میشه . .ممنون میشم دروغ گفتم در این مورد رو کنار بزارید
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
آیا کارت سوختی که قطعاتش از خارج بیاد، امنیت داره؟!
ا-ح
۱۴:۰۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
ماشین دست دوم که میخریم. فروشنده کارت سوخت رو برای خودش نگه میداره! و میگه برو برای کارت سوخت المثنی اقدام کن! درخواست مفقودی کارت سوخت هم از سه روز بعد از تعویض پلاک مقدوره! و تحویل کارت سوخت المثنی هم که قطعا بالای 6ماه طول خواهد کشید. و کارت سوخت ماشین صفرکیلومتر که از نمایندگی تیرماه تحویل گرفتیم هنوز به دست ما نرسیده!
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
واقعا مضحک است که یک سیستم کاملا بی مصرف و پر هزینه‌ را عده ای به‌کشور تحمیل کرده اند.خیلی راحت با یک کارت بانکی که توسط مالک خودرو معرفی شود می توان کل بساط کارت هوشمند که هرگز کارایی ندارد را جمع کرد.کاری که در نانوایی ها انجام شد.با مرتبط کردن‌کارت بانکی به کارت خودرو با عملیات ساده‌نرم افزاری می توان مملکت را از زیر‌بار سنگین این سیستم ناکارمد خلاص کرد
علی
۱۲:۴۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
حدود شش ماه پیش برا کارت سوخت اقدام کرده ام هنور میگن باید صبر کرد متخصصان ما موشک می سازن هواپیمای بدون سرنشین می سازن آیا واقعا این جواانان نمی توان یه تراشه کارت خود بسازن بسی جای تعجب است یا مسئولین مربوطه نمی خواهن .
امین
۱۲:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
IC واردات!!!!!به کجا چنین شتابان!!!!
محمد مهدی عبادی
۱۲:۰۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
الان سهمیه کارت سوخت ما که ۵ماهه منتظریم صادر بشه حساب میشه یا نه؟؟!
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
یعنی توانایی تولید کارت سوخت رو نداریم و باید از خارج وارد کنیم
من الان ۵ ماه برای کارت سوخت اقدام کردم هنوز خبری نیست
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سلام
آخه مسئول عزیز من به عنوان یک نفر که بیش از 5ماهه سوخت آزاد میزنم وچندین بار پیگیر کارت سوختم شدم ونتیجه نگرفتم چیکار بکنم.