سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام خبر داد

آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد بحران ایلام برای بارش‌های سیلابی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام گفت: دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان با توجه به پیش بینی بارش شدید باران در حال آماده باش هستند.

بیگلریان مدیرکل ستاد مدیریت بحران ایلام گفت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، دستگاه‌های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف استان طی امروز و فردا در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: به همه فرمانداران، شهرداری و دهیاری‌های استان حالت آماده باش برای مقابله با پیامد‌های احتمالی بارش‌های سیلابی طی این ۲ روز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: لایروبی و بررسی وضعیت کانال‌ها و آبراهه‌های مهار و دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها از جمله اقداماتی است که این دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی مطرح کرد: در سطح شهر ایلام نیز برای برخی مناطق که از سیستم دفع آب‌های سطحی مناسبی برخوردار نیستند یا به علت ساخت و ساز‌های غیر مجاز ورودی این کانال‌ها مسدود شده، حوضچه‌های آرامش ایجاد شده است.

وی بیان کرد: هرچند ظرفیت سیستم دفع آب‌های سطحی و بارش‌های سیلابی در استان جوابگوی میزان بارش‌ها نیست، اما اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران، باعث تعدیل و کاهش میزان خسارت‌های احتمالی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.