سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مردی با ۵۵ بار مزاحمت تلفنی برای اورژانس اصفهان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: مرد میانسالی که مدت‌ها بود برای اورژانس اصفهان مزاحمت تلفنی ایجاد می‌کرد با حکم جلب دادگاه بازداشت شد.

فرهاد حیدری گفت: روز گذشته مرد حدوداً ۵۰ ساله‌ای که در سه ماهه اول ابتدای امسال بیش از ۵۵ تماس مزاحمت تلفنی با ۱۱۵ اصفهان داشته است با حکم جلب دادگاه، دستگیر شد.

او در رابطه با شیوه مزاحمت این فرد گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی ۱۱۵، با دادن شرح حال کاذب و غلط به کارشناسان اتاق فرمان، آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می‌کشاند.

حیدری افزود: در این مدت ۱۵ مرتبه نیرو‌های امدادی اورژانس پس از امدادخواهی کاذب وی برای امدادرسانی به بیمار به آدرس ذکر شده رفتند، پس از تماس‌های مکرر با امدادخواه و اتلاف وقت اورژانس، فرد مزاحم درب را باز می‌کرده و به محض ورود کارشناسان اورژانس برای کمک‌رسانی، درب را بر روی آن‌ها بسته و از درب دیگر منزل متواری می‌شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به پیگیری‌های این پرونده بیان کرد: با پیگیری‌های مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان، پس از استخراج گزارشات و مدارک و طرح شکایت در دادگاه، روز گذشته حکم جلب متهم صادر شد و امروز این فرد مزاحم بازداشت شد.

او با بیان اینکه در مورد این پرونده، پیگیری‌های قضایی تا صدور حکم نهایی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طبق قانون مجازات مزاحمان تلفنی، علاوه بر قطع و اقدام به جمع‌آوری منصوبات تلفن، مجرمان به مجازات تعزیری نیز محکوم می‌شوند.

حیدری با اشاره به اهمیت شماره اضطراری اورژانس برای نجات بیماران و مصدومان عنوان کرد: این گونه تماس‌ها علاوه بر ایجاد اخلال در امر امدادرسانی اورژانس ضمن سلب فرصت حیات از یک بیمار یا مصدوم اورژانسی، باعث ایجاد مشکلات شنوایی و خستگی ذهنی برای کارشناسان اتاق فرمان اورژانس، اتلاف وقت و انرژی کارشناسان عملیاتی و افزایش زمان امدادرسانی می‌شود.

منبع:فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
یه کتک سفتی بهش بزنید تا اورژانس نیاز بشه
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
یه کتک حسابی بهش بزنید
U-238
۱۹:۱۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
آقای قاضی 12 سال و 55 ثانیه زندانش کن.
سردار
۱۷:۵۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
خدایا توبه!!!!!!!!!!!!!!!! این دیگه کیه؟؟؟؟؟!!!!! از مرز روانی هم گذشته!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
وجدانی اون شب یکی از دوستان حالش خیلی بد بود 20دقیقه به اورژانس التماس میکردیم بابا مریض وضعش خرابه ولی می گفتند ببرید بیمارستان لطفاً این مشکلات دراصفهان بررسی بشود واین آقای مزاحم ومریض رو برخورد بشود
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
اشتباهی دستم خورد
زودی 5نظرشد
علی
۱۲:۴۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
بنظرم واقعا مریض بوده کاشکی اورژانس او رو میبرد تیمارستان بستری میکرد
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
باید حسابی حالشو جا آورد
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
بیمار روانی شاخ و دم که نداره
به اینا میگن بیمار روانی
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
مرد 50 ساله خجالت بکش از اون قد و هیکل و سن و ریش و سبیلت. عین بچه های بازیکوش 5 ساله میمونی که ذوق میکنن و در میزنن و فرار میکنن.
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
در نگاه اول می گید عجب احمقی بوده. ولی یه کم تحقیق شاید مشخص کنه که فرد مذکور ۱۰۰ درصد مقصر نباشه.
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
پس مقصر توییی؟؟؟؟؟