سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ رازقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بیشترین تخلفات سرعت در بزرگراه شهید خرازی و همدانی

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: یکی از دلایلی که رانندگان برای اتخاذ سرعت غیر مجاز دارند، خلوت بودن معابر و یکی دیگر زودتر رسیدن به مقصد است.

سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: با بررسی های صورت گرفته در قرارگاه سرعت پلیس راهور تهران بزرگ ، بزرگراههایی که خلوت هستند و ترافیک کمتری مانند بزرگراه شهید خرازی و همدانی در بخش غربی تهران ، بیشترین تخلفات سرعت را دارند .

وی افزود : یکی از دلایلی که رانندگان برای اتخاذ سرعت غیر مجاز دارند ، خلوت بودن معابر ویکی دیگر زودتر رسیدن به مقصد است.

سرهنگ رازقی بیان کرد: وقتی سوال می کنیم از رانندگان که دلیل تصادف شما چه بوده است ، خیلی از رانندگان زود تر رسیدن به مقصد را بیان کرده اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:شاید در نگاه اول سرعت بالا رفتن در زود رسیدن به مقصد تاثیر داشته باشد، اما اگر یک مسافت ۱۰۰ کیلومتری را در نظر بگیریم و سرعت مجاز راه ۹۵ کیلومتر باشد راننده‌ای اگر با سرعت ۱۱۰ کیلومتر حرکت نماید، حدود ۶ دقیقه زودتر به مقصد می‌رسد که اصلا ارزش سرعت غیرمجاز رفتن و خطر تصادف را به جان خریدن ندارد.

وی گفت: شهر تهران در مسیر‌های شمالی به جنوبی و شیبی که دارد، سرعت‌ها ۸۰ کیلومتر است و سرعت‌ها در مسیر‌های جنوب به شمال هم متفاوت است و مسیر‌های شرقی و غربی هم سرعت‌ها متفاوت است و همه بزرگراه‌ها سرعت‌های یکسانی ندارند و حداکثر سرعت مجاز در ان‌ها متفاوت است و هر بزرگراه‌های با توجه به تابلویی که دارد سرعت مجاز و مخصوص خود را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.