سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبان معاش بیش از دو هزار کارمند اداره‌های لغو شده را پرداخت می‌کند

طالبان معاش کارکنان هفت اداره لغو شده و یک اداره مدغم شده را توزیع می‌کند که این روند از کارکنان وزارت دولت در امور صلح آغاز شد.

ریاست عمومی اداره امور طالبان از آغاز روند پرداخت معاش به کارمندان اداره‌های لغو شده خبر داد.
در خبرنامه این اداره آمده است: ریاست عمومی اداره امور در همکاری با ارگان‌های ذیربط ، معاش کارکنان اداره‌های لغو شده را توزیع می‌کند که این روند از کارکنان وزارت دولت در امور صلح آغاز شد.
در خبرنامه گفته شده است که این روند تا پایان هفته ادامه دارد که در نتیجه صدها تن از کارکنان هفت اداره لغو شده و یک اداره مدغم شده، معاش باقی مانده شان را دریافت خواهند کرد.
به گفته مسئولان ریاست مالی و اداری ریاست عمومی اداره امور، وزارت دولت در امور صلح، ولسی جرگه، مشرانو جرگه، کمیسیون انتخابات، کمیسیون شکایات انتخاباتی، وزارت دولت در امور پارلمانی، کمیسیون مبارزه با فساد اداری، از جمله ادارات لغو شده هستند که پرداخت معاش کارمندان آن اجرا می‌شود.
۲۹۰ کارمندان اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی که ۲۸ تن آنان زنان هستند؛ در جمع افرادی اند که معاش باقی‌مانده شان پرداخت می‌شود.
منبع می افزاید که مجموع تمام کارکنان که بالمقطع نیز شامل آنها می‌شود ، به ۲ هزار و ۴۴۴ تن می‌رسد که از جمله ۲۴۹ تن آنان زنان هستند که طالبان معاش آنان را پرداخت می‌کند.
گفتنی است؛ پیش از آنکه روند توزیع آغاز شود، کمیسیونی در پیوند به کارمندان اداره های لغو شده تعیین شد که بر اساس معلومات این کمیسیون تصمیم بر آن شد که معاش آنان از برج اسد سال گذشته حواله شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.