سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

توسعه بنادر سیریک و جاسک را در دستور کار قرار داده ایم

علی اکبر صفایی گفت: توسعه بنادر سیریک و جاسک را در دستورکار قرار داده‌ایم تا هرچه بیشتر بتوانیم در جهت رونق این بنادر اقدام‌های لازم را عملیاتی کنیم.

علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عصر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خصوص آخرین اقدام سازمان بنادر برای رونق گردشگری دریایی به فعال شدن خط مسافری دریایی به جزیره ابوموسی برای ۲ بار در هفته اشاره و ابراز امیدواری کرد: خط مسافری بندرلنگه به ابوموسی نیز به زودی شروع به فعالیت می‌کند.

توسعه سواحل مکران با نگاه سازمان بنادر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با اشاره به لزوم گسترش پدافند غیرعامل در بنادر کشور، توسعه سواحل مکران را مورد توجه قرار داد و گفت: با نگاه ویژه‌ای سازمان بنادر و عزم استان، توسعه هرچه بیشتر سواحل مکران را در دستورکار قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده خطاب به مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: راه‌های سواحل مکران را تا می‌توانید باز کنید تا از بن بست خارج شده و ترانزیت تقویت شود.

او با تاکید بر رونق گردشگری دریایی نیز گفت: اقدام‌های خوبی در راستای توسعه رونق گردشگری دریایی در دوره جدید صورت گرفته است و باید هرچه بیشتر نسبت به توسعه گردشگری و تردد مسافران توجه داشت تا اقتصاد مردم محلی را هرچه بیشتر رونق دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با قدردانی از عملکرد و تلاش‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه استان هرمزگان گفت: خبرهای خوب سازمان بنادر ذهن ما را در راستای کمک به مردم محروم منطقه آرام‌ می‌کند و موجب برطرف کردن بیکاری و فقر می‌شود.

سواحل مَکران که در محدوده آب‌های ساحلی و اقیانوسی دریای عمان قرار گرفته؛ از حوزه گواتر و پسابندر منطقه چابهار سیستان وبلوچستان آغاز شده است و تا منطقه جاسک هرمزگان ادامه دارد؛ بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد سواحل مکران در حوزه هرمزگان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.